معتبرترین صادرکننده آجر طرح سنتی در ایران

مراکز صادر کننده معتبری در ایران وجود دارند که آجر طرح سنتی را متناسب با نیاز و سلیقه مشتریان خارجی به کشورهای مقصد ارسال می‌کنند. معمولاً این آجرها در سایز و اندازه های مختلف روانه بازارهای خارجی می‌شوند. مراکز تولیدی برای خرید و فروش آسان، سایت‌های اینترنتی را طراحی کرده اند که کشورهای متقاضی می توانند انواع و اقسام محصولات را در طرح های گوناگون مشاهده و سپس برای خرید انتخاب کنند. آجر طرح سنتی در بازارهای داخلی نیز موجود می باشد.

معتبرترین صادرکننده آجر طرح سنتی در ایران

چگونگی انتخاب بهترین نوع آجر

چگونگی انتخاب بهترین نوع آجر افراد باید برای انتخاب بهترین نوع آجر معیارهای بسیار زیادی را در نظر بگیرند. مصرف کنندگان برای خرید بهترین آجر حتماً باید به رنگ محصولات توجه کنند. در تولید محصولات با کیفیت از خاک رس استفاده می‌شود بنابراین می‌توان گفت که رنگ آجر با کیفیت و درجه یک رنگی مشابه خاک رس دارد.

شایان ذکر است که بهترین آجر محصولی می باشد که سطح بسیار صافی دارد. قالب این محصولات نیز به صورت استاندارد می باشد و تمامی آجرهای درجه یک و با کیفیت دارای سایز و اندازه یکسان می باشند. معمولا آجر در بازارهای فروش در طرح های بسیار متنوع موجود می باشد.

مشتریان می‌توانند طرح‌هایی از این آجرها را انتخاب کنند که متناسب با نوع ساختمان باشد. معمولاً آجر در کوره پخته می‌شود و اگر به رنگ ظاهری این محصولات توجه کنید می‌توانید به کیفیت آن پی ببرید آجر های درجه یک و صادراتی رنگ زرد دارند. این محصولات در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم هستند.

قابل، ذکر است که آجر درجه یک و صادراتی در برابر عوامل محیطی بسیار مقاوم است و با تغییر دما به هیچ عنوان دچار ترک خوردگی یا شکستگی نمی شود. بافت این محصولات نیز بسیار مستحکم می باشد مصرف‌کنندگان بهتر است برای خرید به مراکز فروش معتبر مراجعه نمایند.

فروشگاه مرکزی آجر طرح سنتی

فروشگاه مرکزی آجر طرح سنتی در فروشگاه مرکزی آجر طرح سنتی، انواع و اقسام آجر در طرح ها و مدل های گوناگون وجود دارد که امروزه آجر زینتی بسیار پرفروش می باشد. این محصولات از طریق سایت‌های اینترنتی در بازارهای داخلی و خارجی خرید و فروش می‌شوند. محصولات مورد نظر توسط بسیاری از شرکت‌های توزیع و پخش به شرکت‌های خارجی نیز منتقل می‌شوند و قیمت این محصولات با توجه به عوامل مختلفی از جمله نوع بافت و همچنین رنگ ظاهری آنها متقاوت می باشد.

صادرات این محصول باید به گونه‌ای باشد که در حین ارسال آسیبی به آجر وارد نشود و محصولات به صورت سالم به دست مشتریان خارجی برسند. آجر طرح سنتی در مراکز تولیدی داخل کشور به صورت گسترده تولید می‌شود و در فروشگاه های مرکزی این محصولات با قیمت مناسبی ارائه می‌شوند.

6

  1. سلام ودرود من تعریف اجر های طرح سنتی شما ونقش ونگار های زیبا وبا کیفیت شمارو بسیار شنیده ام میخواستم بدانم نحوه ارسالتون چگونه هست؟
    ارسال ب صورت عمده ب شهرستان نیز دارید؟

  2. آجر طرح سنتی در مراکز تولیدی داخل کشور به صورت گسترده تولید می‌شود و در فروشگاه های مرکزی این محصولات با قیمت مناسب و به صورت حضوری و غیرحضوری ارائه می‌شود.

  3. من مدت ها بود به دنبال آجر طرح سنتی خوب و باکیفیت بودم تا بالاخره با این مجموعه آشنا شدم.همینکه خودشان به سرعت ترتیب ارسال کالا را خواهند داد فوق العاده مهم و مطلوب می باشد.خلاصه اینکه کارشون حرف نداره

  4. اجر طرح سنتی واقعا زیباست بخدا اگر عرضه و تبلیغ شوبیشتر کنید و همه بشناسنش قطعا بیشتر مردم سفارش میدن برای نمای ساختمانهشون تشکر ازشما

  5. این نوع آجر ها گزینه بسیار مناسبی برای ساخت فضاهای سنتی است، در شهری که من زندگی میکنم به دلیل فضاهای سنتی بسیار این نوع آجر ها بسیار پرکاربرد هستند

  6. با سلام
    ممنون از محصول خوبتون قیمت و کیفیت خوبی داشت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.