مشهد قطب تولید آجر نسوز صنعتی درجه یک

آجر نسوز صنعتی مشهد از انواع آجرهای تولیدی با کیفیت در سطح کشور می باشد که به دلیل مرغوبیت بسیار بالا شناخته شده می باشد .مشهد قطب تولید آجر نسوز صنعتی درجه یک می باشد و از بهترین متریال اولیه برای تولید استفاده می کنند .در عین حال از تجهیزات و ماشین آلات با کیفیت برای این کار بهره می برند .به همین دلیل آجر تولیدی توسط این مراکز از مرغوبیت بالایی برخوردار است.

مشهد قطب تولید آجر نسوز صنعتی درجه یک

روش های بررسی کیفیت آجر نسوز

روش های بررسی کیفیت آجر نسوز روش های مختلفی برای بررسی کیفیت آجر نسوز وجود دارد که به شرح زیر می باشد:

  • انجام آزمایش مقاومت فشاری: این کار جهت بررسی مقاومت آجر نسوز به کار می رود و در واقع مقاومت آجر در برابر شکنندگی مورد سنجش قرار می گیرد .آجری می تواند در مقابل شکنندگی مقاوم باشد که از متریال اولیه با کیفیت تهیه شده باشد که مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار در کیفیت به شمار می رود.
  • آزمایش مقدار جذب آب: در این آزمایش آجر نسوز را در حالت عادی وزن می کنند و سپس آجر نورد نظر را به مدت یک روز در آب قرار می دهند و سپس دوباره وزن می کنند .سپس دو وزن اندازه گیری شده را از هم کم می کنیم و این اختلاف وزن میزان جذب آب را نشان می دهد .به طبع هرچه میزان جذب آب توسط آجر کمتر باشد این محصول از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.
  • انجام آزمایش سنجش شوره: در این آزمایش در ابتدا آجر را درون آب فرو می کنند و بعد از چند ساعت از آب خارج نموده و زیر نور خورشید قرار می دهند تا خشک شود .در صورتی که پس از خشک شدن لکه های سفید یا مشکی بر روی سطح آن مشاهده شده نشان دهنده وجود مواد قلیایی است .در صورتی که آجر نسوز شوره نزند از مرغوبیت بالایی برخوردار است .مناسب ترین گزینه برای استفاده در نمای ساختمان است.
  • آزمایش ضربه: در این آزمایش آجر را از فاصله یک متری رها می کنند در صورتی که از این فاصله آجر دچار شکستگی شود ،کیفیت مطلوبی ندارد و گزینه مناسبی برای ساخت و ساز نخواهد بود.

مرکز عرضه آجر نسوز صنعتی در مشهد

مرکز عرضه آجر نسوز صنعتی در مشهد مرکز عرضه سفال جدید و آجر نسوز صنعتی در مشهد شامل مراکزی می باشد که این محصول را از تولید کنندگان آن به صورت کلی تهیه می کنند و سپس در اختیار سایر خریداران قرار می دهند، مراکز فوق دارای نمایندگی و شعب پخش و فروش معتبری هستند و خریداران می توانند در صورت عدم دسترسی به مراکز فوق به درگاه های اینترنتی و فروشگاه های آنلاین مراجعه نمایند و محصولی مورد نظر را به صورت غیر حضوری تهیه نمایند.

18

  1. آجر نسوز صنعتی مشهد یکی از قطب های درجه یک در ایران هستند بخصوص مجموعه آجر آدرین. این مجموعه همه مدل های آجر نسوز را داره که میشه به: آجر سیلیسی، آجر آلومینایی، آجر نسوز ویژه، آجر نسوز اکسید کروم کوروندوم، آجر نسوز زیر کونیوم، آجر نسوز اکسید کروم، آجر نسوز قلیایی و آجر جوش اشاره کرد.

  2. سلام ووقت بخیر اجر های نسوز سایت شما بسیار کیفیت رضایت بخش ومرغوبی دارد.امروزه به منظور حفظ و ماندگاری بناها در برابر سایش و یخبندان‌های مکرر و قابلیت مصرف در تمامی شرایط اقلیمی از آجر نسوز استفاده می‌شود.

  3. سلام خسته نباشید
    اینکه این آزمایش ها رو انجام میدن خیلی خوبه به نظرم و کیفیت محصول رو تضمین میکنه
    ممنون از سایت خوبتون بابت کیفیت محصول هاتون و ارسال بار به موقع تون

  4. سلام آجر نسوز مشهد بسیار مرغوب و با کیفیت هست که من به مجموعه شما اعتماد کردم و از اعتمادم بسیار راضی ام قیمت مناسبی دارید و به موقع ارسال میکنید.

  5. آجر نسوز صنعتی مشهد که به واقع درجه یک می باشد از محصولاتی است که ما برای فعالیت های خود به دفعات از آن استفاده کرده و راضی هستیم.پیشنهاد می کنم کسانی که برای فعالیت های ساخت و ساز خود به این محصول نیاز دارند بدون دغدغه نسبت به سفارش این محصول باکیفیت اقدام نمایند.

  6. با سلام و وقت بخیر من از آجر نسوز صنعتی مشهد در حجم کم خریداری کردم از کیفیت ‌‌قیمت راضی بودم آیا نمایندگی هم واگذار می کنید ؟

  7. با سلام و وقت بخیر من از آجر نسوز صنعتی مشهد در حجم کم خریداری کردم کیفیت عالی بود برای خرید در حجم بالا هم به صورت آنلاین امکان پذیر است؟ با تشکر

  8. سلام وقت بخیر خسته نباشید مقاله بسیار عالی و کاربردی عالی بود مشاوره هم دارید ؟ فروش به صورت عمده میخوام میشه لطفا راهنمایی کنید چطوری میتونم سفارش ثبت کنم

  9. باسلام و وقت بخیر
    ممنون از اینکه نحوه تست و ازمایش آجر نسوز صنعتی را اموزش دادین .اطلاعات مفیدی بود.
    ممنون

  10. مشهد قطب تولید آجر نسوز صنعتی درجه یک بوده و از بهترین مواد اولیه برای تولید استفاده می کنند .و هم چنین از تجهیزات و ماشین آلات با کیفیت برای این کار بهره می برند .از آجرهای نسوز برای کوره سرب استفاده کردم عالی بودند.

  11. اجر صنعتی نسوز درجه یک مشهد که درباره ی مقاوم بودن ش نوشتید که هر چه اب کمتر جذب کند و از ارتفاع یک متر ی رها بشه نمیشکنه خیلی اموزنده بود

  12. سلام بر همگی، از این آجر نسوز ها برای ساخت دیواره های شومینه ی خونه باغمون استفاده کردیم و الان که مدتی گذشته از انتخاب خود بسیار راضی هستیم

  13. باسلام هیچ تولیدی با این کیفیت درجه یک به تنهایی انجام نمی گیرد. بازحمات شب و روز شماست که این چنین آجر باکیفیتی را تحویل گرفتیم .خیلی ممنونم از زحمات تون.

  14. سلام
    روز بخیر
    آجر نسوز صنعتی درجه یک در مشهد فوق العاده هستند.
    ما قبلا این محصول بی نظیر را از طریق سایت شما خریداری کردیم.
    برخورد کارشناسان فروش شما بسیار درخور و شایسته بود.
    شاد و پیروز باشید.

  15. باسلام وخسته نباشید ببخشید پسرمن مهندس ناظر ساختمان هست در شهرستان خودمون..آیا شما نمایندگی فروش آجر نسوز به شهرستان ها هم میدید؟چطوری؟

  16. سلام خسته نباشید بجز مشهد جای دیگه هم وجود داره برای خرید کلی اگه بله لطفا راهنمایی کنید کدوم شهرها شعبه دارین که دسترسی آسانتری داشته باشیم

  17. سلام، وقت بخیر
    آجر نسوز در نمای ساختمان جلوه خاص و زیبایی به ساختمان میدهد که با کمی ابتکار و خلاقیت و ترکیب رنگها در کنار طرح های زیبا بسیار چشم نواز خواهد شد. ممنون از محصولات با کیفیت آدرین

  18. واقعن این اجرهای نسوز خیلی کیفیت بالایی دارن . من چون نمیتونستم خرید حضوری کنم اینترنتی ثبت سفارش کردم خیلی زود به دستم رسیدممنون از سایت و محصولات با کیفیتتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.