مراکز فروش آجر سفید به صورت اینترنتی

مراکز فروش آجر سفید به صورت اینترنتی، شامل محل هایی می باشند که این مصالح ساختمانی را به صورت غیر حضوری و آنلاین در اختیار خریداران قرار می دهند. به طور معمول شرکت های تولید کننده این محصول، برای فروش گسترده تر و دسترسی همه خریداران به این محصول وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی فعالی دارند و از این طریق آجر سفید را به صورت اینترنتی به خریداران عرضه می کنند‌.

مراکز فروش آجر سفید به صورت اینترنتی

بهترین نوع بسته بندی آجر صادراتی

بهترین نوع بسته بندی آجر صادراتی آجر از جمله مصالح ساختمانی پرکاربرد به شمار می آید که به دلیل مرغوبیت بسیار بالای آجرهای تولیدی ایران دارای خریداران خارجی نیز می باشد به همین دلیل زمینه صادرات آن به کشورهای خارجی نیز مهیا شده است، در مسئله صادرات بسته بندی استاندارد از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد و به طبع باید بسته بندی آجرها از مرغوبیت بالایی برخوردار باشند، بهترین نوع بسته بندی آجر صادراتی دارای ویژگی هایی به شرح زیر است:

  • باید بسته بندی مورد نظر از ضخامت متناسبی برخوردار باشد بیش از حد نازک و یا کلفت نباشد؛ زیرا نازک بودن آن موجب پارگی و ایجاد خسارت می شود و کلفتی بیش از حد موجب ایجاد هزینه های اضافی می شود و این موضوع از لحاظ اقتصادی صرفه اقتصادی ندارد.
  • در وهله اول باید این پوشش باید از شفافیت بالایی برخوردار باشد تا محتویات درون آن قابل مشاهده باشد زیرا این موضوع برای خریداران حائز اهمیت است تا هم از کیفیت محصول اطمینان حاصل نمایند و هم از سالم بودن آجرها مطمئن شوند.
  • بسته بندی ها نباید بیش از حد بزرگ و یا کوچک باشند؛ زیرا بزرگی بیش از حد موجب می شود که تعداد آجرهای موجود در آن افزایش یابد و در نتیجه حمل و نقل آن با دشواری مواجهه شود و کوچکی بیش از حد نیز فقط تعداد بسته ها را افزایش می دهد و این موضوع توجیه اقتصادی ندارد.
  • باید بسته بندی های فوق علاوه بر کیفیت بالا از قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای برخوردار باشند و در برابر ضربه و فشار نیز دارای مقاومت بسیار بالایی باشند و دچار آسیب و پارگی نشوند.

سفارش عمده آجر سفید درجه یک

سفارش عمده آجر سفید درجه یک سفارش عمده آجر نما قرمز و سفید درجه یک می بایست از طریق گروه های تولیدی معتبر فعال در این زمینه انجام شود تا خریداران بتوانند از کیفیت و مرغوبیت این محصول اطمینان حاصل نمایند و در عین حال با حذف واسطه از تخفیفات ویژه در زمان فروش بهره مند شوند، با سفارش عمده به طور کلی فروشندگان تخفیفات ویژه ای را برای خریداران در نظر می گیرند، مراجعه به نمایندگی ها و شعب پخش و فروش فعال در این زمینه از راه های ثبت سفارش به صورت عمده به شمار می آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.