قیمت عمده آجر سفال سقفی در بازار تهران

آجر سفال سقفی، محصول ویژه ای است که قیمت ثابتی ندارد. اگر توجه داشته باشید، اکثر شرکت های فروشنده و تولید کننده، هنگامی که یک قیمت را به مشتری می گویند، یک بازه زمانی برای آن قیمت تعریف می نمایند تا مشتری دچار سردرگمی نشود. مثلا به مشتریان می گویند که قیمت شومینه رنگی تا دو ساعت آینده این مقدار است و بعد از گذشت 2 ساعت این قیمت مورد تایید ما نمی باشد. در نتیجه، شما باید به دنبال بهترین شرکت های ایرانی باشید.
قیمت عمده آجر سفال سقفی در بازار تهران

دسته بندی انواع آجر سفال براساس کیفیت

دسته بندی انواع آجر سفال براساس کیفیت همانطور که در قسمت های قبل تر هم گفته شد، انواع آجر سفالی در دسته بندی ها و مدل بندی های مختلفی به فروش می رسند و هر کدام از این مدل ها و ساختار ها نیز یک سری ویژگی های خاص و منحصر به فرد دارند. جالب است بدانید که این محصول خاص و قوی به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آنها به همه افراد توصیه می شود. آجر های سفالی ایرانی، طول عمر بالایی داشته و شما با خیال راحت می توانید از مدل ها و ساختار های مختلف این محصول فوق العاده استفاده کنید.

انواع آجر سفالی می تواند تحت تاثیر شرکت سازنده شان کیفیت بندی های مختلفی هم داشته باشند. شما می توانید این محصول را در دسته بندی های خاصی همچون مدل های قوی، درجه یک، معمولی و ضعیف تهیه کنید. مسلما هر کدام از این مدل ها یک سری قیمت ها و تعرفه های خاص خواهند داشت. البته، شما باید به این مسئله به شدت مهم هم توجه داشته باشید که دسته بندی های ایرانی می تواند تحت تاثیر یک سری برند های خاص کم و زیاد شود. چرا که ممکن است یک تولیدی سطح جدیدی از دسته بندی را به بازار های داخلی ایران وارد نماید.

بزرگترین کارخانه تولید آجر سفال سقفی

بزرگترین کارخانه تولید آجر سفال سقفی بزرگترین کارخانه تولید آجر سفال سقفی به نظر شما در کدام شهر قرار دارد؟ مسلما کشور ما امروزه تبدیل به یکی از بهترین و برترین تولید کنندگان این محصول تبدیل شده است ولی، شهرک های صنعتی که در تبریز و تهران قرار دارند، می توانند به عنوان بزرگترین تولید کنندگان این محصول در سراسر جهان شناخته شوند.

روزانه مقدار خیلی زیادی از انواع مختلف آجر سفال مخصوص سقف یا شومینه از این کارخانه های تولید شده و به دست مشتریان در هر نقطه از ایران بزرگ می رسد. البته، جالب است بدانید که این محصولات قدرت فوق العاده ای هم خواهند داشت و به همین علت هم شما با خیال راحت می توانید از انواع این محصول با ارزش در موقعیت های مختلف استفاده کنید.

18

  1. روزانه مقدار خیلی زیادی از انواع مختلف آجر سفال مخصوص سقف یا شومینه از این کارخانه های تولید شده و به دست مشتریان در هر نقطه از ایران بزرگ می رسد که رضایت داشتند.

  2. سلام ودرود دوستان‌خواستم حس رضایتمو از خرید اجر سفال های مرغوب این سایت اعلام کنم واقعا جنس درجه ۱ ارسال میکنند در کمترین زمان و با قیمت خیلی مماسب که اجر ها اصلا لب پریده یا شکسته نمیشوند قدرت بالایی دارند

  3. آجر سفال سقفی تهران از نظر ثبات قیمت در بازار بسیار با ثبات بوده و از اینکه چندین بار از شما خرید کردیم راضی و خوشحالیم .

  4. یکی از مواردی که برای مشتری خیلی مهمه قیمت آجر سفال سقفی خریداری شده هست .من آجر سفال سقفی تهران رو پیشنهاد میدم چون هم قیمت مناسب، مقاومت آجر عالی ،کیفیت آجر عالی و همچنین برخورد عالی با مشتری دارند

  5. آجر سفال سقفی تهران و تبریز از دیرباز شهره خاص و عام بوده و امروزه نیز با تولید محصولات متنوع با قیمت های مقرون به صرفه محصولات بسیار متنوعی را جهت صنعت ساختمان سازی در دسترس عموم قرار داده است.

  6. سلام خسته نباشید
    این اجر های چون مشتری زیادی داره و شرکت های مختلفی ان را به فروش میرسانند پس باید در انتخاب شرکتی که مورد اعتماد باشه و محصول با کیفیتی اراعه بده دقت کنیم.
    ممنون از سایت خوبتون بابت کیفیت محصول هاتون

  7. سلام وقتتون بخیر
    همونطور که فرمودید شرکت های تولیدی آجر قیمت هاشون ساعت به ساعت متفاوته ولی خرید از محموعه شما باعث اطمینان که آجر تهیه شده هم کیفیت عالی ای داره هم قیمت خوبی داره.

  8. اجر سفال سقفی که نوشتی بزرگترین کارخانه تولیدکننده ی این اجر تهران وتبریز هست برای مشتری مهم ومفید بود چرا که بعضی مشتری واقعا نمیدونن مرکز تتولید کننش کجاست

  9. باسلام و وقت بخیر
    ممنون از تولید کنندگان آجر سفال سقفی در تهران ،موفق و موید باشید

  10. سلام وقت بخیر خسته نباشید آجر ها بسیار سبک مقاوم و عالی هستن این مقاله که تیم حرفه ای شما زحمتشو کشیدن و جمع آوردی کردن به شناخت بیشتر نسبت به این صنعت و شغل کمک بسیار زیادی کرده است

  11. با سلام
    امیدوارم حال دلتون خوب باشه
    امکان خرید به صورت چکی یا قسطی وجود داره؟ارسالتون چند روز طول میکشه؟
    با تشکر

  12. سلام روز خوبی داشته باشید، ممنون بابت محصولات خوبتون و خوش قولی خودتون در تحویل کالا.
    مانا باشید ?

  13. باسلام وخسته نباشید ببخشید تیغه 8 هزار عدد و تیغه 14 پانصد عدد میخواستیم کی میتونید تحویل بدید..اگر زود جواب بدید لطف میکنید چون خیلی عجله داریم.ممنونم

  14. سلام
    روزتون به خیر و شادی
    بنده جویای خرید عمده آجر سفال سقفی هستم.
    آیا امکان خرید حضوری از بازار تهران وجود دارد؟
    اگر بله، لطفا آدرس دقیق را بفرمایید.
    تشکر از همکاری شما

  15. باسلام واقعا خدا قوت باید بهتون بگیم چون با آجرهاتون دیوارساختیم که مقاومت بالایی داره..درود برشما.ماکه همچین آجر بامقاومت بالایی ندیده بودیم.ممنونم

  16. سلام خسته نباشید ارسال بار به چه صورت چند روز طول میکشه برسه دستمون و اینکه امکانش هست سفارش اول نمونه بگیریم و بعد تو حجم بالا سفارش بدیم

  17. سلام
    با توجه به حساسیت امر ساختمان سازی از لحاظ استحکام ، از آجرهای درجه دو و درجه سه در چه مواردی استفاده میشوند و کاربرد بیشتری دارند؟

  18. تنوع خیلی بالایی داره محصولات
    محصولاتی که سفارش دادم و به دستم رسید بدون شگستگی بودن و خیلی زود به دستم رسیدن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.