قیمت انواع آجر ضدزلزله در سال ۱۴۰۰

همانطور که همه شما می دانید از گذشته تا کنون بلوک سیمانی دیواری در مازندران یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که امروزه در انواع و ابعاد مختلفی تولید می شود. عموما قیمت انواع آجر با توجه به ابعاد و نوع آجر متغیر خواهد بود .اما شما عزیزان برای کسب اطلاعات در زمینه قیمت انواع آجر ضدزلزله در سال ۱۴۰۰ می توانید به وب سایت این مرکز فروش مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات بیشتر اقدام به خرید کنید.قیمت این محصول در این مرکز مقرون به صرفه می باشد.

قیمت انواع آجر ضدزلزله در سال ۱۴۰۰

انواع آجر درجه یک در بازار

انواع آجر درجه یک در بازار با توجه به اینکه امروزه با استفاده از دستگاه بلوک زنی دستی حق نژاد مرغوب و تجهیزات مدرن انواع آجر درجه یک در بازار تولید می ‌شود ،اگر شما نیز جزء آن دسته از دوستانی هستید که در مورد این زمینه اطلاعات کافی ندارید، جای هیچ نگرانی نیست. می توانید در این بخش با ما همراه باشید.مواردی زیر برخی از مهم ترین انواع آجر درجه یک می باشد .داشتن این اطلاعات به شما کمک می کند تا خرید مطمئن تری را تجربه کنید.

  • آجر نما

عموما تنوع آجر درجه یک در بازار داخلی بسیار بالاست .اما یکی از محبوب ‌ترین انواع آجری که امروزه با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید و طراحی می ‌شود می ‌توان به آجر نما اشاره کرد. از این محصول می ‌توان برای ایجاد نمایی جدید دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده نمود.

  • آجر مقاوم و ضد زلزله

عموما استفاده از مواد مرغوب و تجهیزات مدرن موجب می‌شود که آجرهای تولید شده از مقاومت بالایی برخوردار باشند .اما یکی از جدیدترین انواع آجر آجر ضد زلزله است که مقاومت بالایی نسبت به زلزله خواهد داشت.

  • آجر های نسوز

آجر های نسوز نیز جز آن دسته از آجر های مقاومی هستند که نسبت به گرما و آتش مقاومت بسیار بالایی دارند و می توان از آن ها برای ایجاد امنیت بیشتر در ساختمان ها استفاده کرد.

عرضه مستقیم آجر ضدزلزله صادراتی

عرضه مستقیم آجر ضدزلزله صادراتی با توجه به اهمیت انواع آجر ضدزلزله اگر شما نیز به امنیت ساختمان خود اهمیت می دهید ما به شما توصیه می ‌کنیم که از انواع آجر ضدزلزله بزرگ و مقاوم استفاده کنید .مرکز عرضه مستقیم آجر صادراتی از جمله معتبر ترین مراکزی است که می ‌تواند به شما دوستان کمک کند تا این محصول را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا خریداری نمایید. همچنین این مجموعه برای رفاه حال شما و ارائه خدمات بهتر وب سایت فروشی را طراحی نموده که شما می توانید با مراجعه به آن در کمترین زمان ممکن این محصول را خریداری نمایید.

از جمله مزایای این شیوه خرید می توان به راحتی خرید، قیمت مناسب محصول و کاهش هزینه ‌های حمل و نقل اشاره نمود.

16

  1. آجر ضد زلزله باید استاندارد های لازم رو داشته باشه و همینطور از گواهی نامه های لازم از نظام مهندسی ساختمان کشور چون در بحث زلزله و ایمن بودن ساختمان، سازمان نظام مهندسی ساختمان ورود شدید میکنه به این موضوع.
    من از مجموعه آدرین تشکر میکنم بابت این موضوع

  2. صنعت ساخت و ساز روز به روز در حال پیشرفت، توسعه و تولید محصولات جدید مطابق با نیازهای روز می‌باشد. آجر ضد زلزله ایرانی نمونه‌ای از این اختراعات است.
    با توجه به زلزله خیز بودن کشور ایران، این اختراع از کاربردی ترین اختراعات بوده و در تمام موقعیت‌های جغرافیایی می‌توان از آن استفاده کرد. باتشکر از احر ضد زلزله باکیفیتی که ارائه میکنید

  3. سلام وقت بخیر خسته نباشید اطلاعات عالی و کامل بود مرسی از مقاله خوبتون خیلی قشنگ و کار بردی هستن آجر نما و آجر های نسوزتون مرسی که وقت گذاشتید

  4. سلام
    چون تو کشور زلزله خیزی زندگی میکنیم خیلی مهمه که محل زندگی و کارمون ایمن باشه با قیمت و کیفیت خوبی هم که مجموعه شما داره میتونیم به این هدف برسیم.تشکر میکنم از پاسخگویی بسیار خوب و ارسال به موقع بار.

  5. سلام
    ممنون که این اطلاعات رو در اختیار همه قرار میدید
    اجر ضد زلزله برای آپارتمان های چند طبقه مناسب است چون از استحکام بالایی برخورداره

  6. با سلام
    لطف کنید بفرمایید که فروش به صورت اقساطی دارید؟
    واینکه محصول چند روز طول میکشه تا به دستمون برسه؟
    با تشکر

  7. با سلام برای پروژه ساختمانی جدیدمون از اجر ضد زلزله شما خریداری کردیم مراحل خرید از وب سایت فروش بسیار راحت و از گروه فروش کمال تشکر داریم

  8. یکی از جدیدترین انواع آجر آجر ضد زلزله است که مقاومت بالایی نسبت به زلزله خواهد داشت. چقدر خوبه که آجر صد زلزله داریم
    خدا قوت .دست مریزاد

  9. استفاده از آجر ضد زلزله در ساخت و ساز علاوه بر افزایش قدرت و ایمنی و همچنین بالابردن ارزش ذهنی یک ساختمان،خیال ساکنین در آن را راحت می نماید.امکان خرید از این مجموعه نیز راحت شده و می توان با کمترین دغدغه ممکن محصول را سفارش داده و در محل مورد نظر دریافت نمود.

  10. اجر ضد زلزله واقعا اجر ایده ال همه مشتری هست اگر ابعاد شو و قیمت و ادرس کارخانه شو بنویسید برای مردم میبینن و سفارش میدن چون بشتر مردم به دنبال محکم سازی ساختمان هاشو ن هستن

  11. باسلام دیگه مد شده همه ازآجرهای ضدزلزله استفاده میکنن هم مقاومت و استحکام بالایی داره هم قیمتش مناسبه.طول عمر بالایی دربرابر شرایط محیطی داره..

  12. با سلام
    من از محصول شما خریداری کردم بسیار با کیفیت بود
    ممنون از محصول خوبتون.

  13. سلام خسته نباشید
    با توجه به شرایط در حال تغییر و رو به جلو در جوامع ، همیشه نیاز به دستاوردهای جدیدی برای مسایل پیش رو هست که نمونه آن در صنعت ساختمان سازی آجرهای ضد زلزله هستن که با توجه به شرایط زلزله خیز بود کشور یک راهکار عملی و قابل قبول است.

  14. باسلام ماهم خیلی وقت بود دنبال آجر با نشان استاندارد و قالب بزرگ بودیم که نهایت از سایت شما پیداکردیم و خرید کردیم کلی هم راضی هستیم.

  15. باسلام ماهم می‌خواهیم بهتون زحمت بدیم و آجر خرید کنیم.فقط پیش فاکتور می‌خواهیم.و ارسال سریع می‌خواهیم.و بسته بندی زیبا و خوب می‌خواهیم متشکریم.

  16. سلام
    خسته نباشید
    زلزله یکی از مسائل بزرگی است که ذهن اکثر ساختمان سازان را درگیر کرده است.
    مهندسین ساختمان در تلاش هستند که ساختمانی را بسازند که در برابر زلزله تا حد امکان مقاوم باشد.
    استفاده از آجرهای های ضد زلزله و نسوز تا حدی این مشکل را حل کرده است.
    سپاسگزاریم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.