قیمت آجر صنعتی در تهران چگونه برآورد می شود؟

قیمت آجر صنعتی تهران، بر اساس نوع و مدل آن تعیین می شود و هزینه های تولیدی و کیفیت نیز نقش موثری در نرخ آن دارد، به گونه ای که می توان گفت هزینه تولید یک نوع آجر با مدل دیگر متفاوت می باشد. نحوه خرید و فروش میزان نرخ را نیز مشخص می کند به گونه ای که با خرید عمده و بدون واسطه می توان آن را ارزان تر خریداری نمود و مشتری نیز می تواند آن را با کیفیت منحصر به فرد تهیه نموده و از قیمت های ایده آل آن نیز بهره مند شود.

قیمت آجر صنعتی در تهران چگونه برآورد می شود؟

بررسی انواع آجر از نظر کاربرد

بررسی انواع آجر از نظر کاربرد

  • آجر لعابدار: لعابکاری از آجر در برابر عوامل مختلف محافظت می کند و در صورت قرار گرفتن در معرض رطوبت، فرسایش، هوازدگی، مواد شیمیایی و تغییرات آب و هوایی، به عنوان یک لایه محافظ عمل می کند و عمر آن را افزایش می دهد.
  • آجر ماشینی: این آجرها سوراخ دار بوده و به دلیل استحکام بالایی که دارند، برای ساخت دیوارها در مرحله سخت شدن استفاده می شوند.
  • آجر شن و ماسه آهکی: از سیلیکات کلسیم ساخته شده و اغلب در فونداسیون ساختمان استفاده می شود. ظرفیت باری و مقاومت فشاری آن بالاست و در ساخت دیوارهای حائل و باربر کاربرد دارد.
  • آجری نما: برای طراحی نما استفاده می شود و در برابر حرارت، رطوبت و نفوذ آب مقاوم است.
  • آجر نسوز: در دما های بالا خواص فیزیکی و شیمیایی خود را از دست نمی دهد، بنابراین برای پوشش دیواره داخلی شومینه استفاده می شود. انواع مختلفی از آجرهای نسوز از جمله سیلیس، زیرکونیوم، کروم و قلیایی وجود دارد.
  • آجر سفالی: وزن بسیار سبکی دارد و مانند بلوک های سوراخ دار بوده و در ساخت تیغه های جدا کننده و دیوار های غیر باربر کاربرد دارد.
  • آجر سفالی ده سوراخ: سوراخ ها باعث قفل شدن میلگرد داخل آنها می شود. این امر باعث افزایش مقاومت ساختمان در برابر زلزله می شود.
  • آجر جوشی: تولید و ساخت این آجر در دمای بیش از هزار درجه انجام می شود. این دمای بالا از نرم شدن آن ها جلوگیری می کند. یکی از کاربردهای این محصول، ساخت دیوارهای تونل است.
  • آجر نانو: دارای پوشش نانو است، که می تواند از آسیب دیدن آن جلوگیری کند.

فروشنده عمده آجر صنعتی در تهران

فروشنده عمده آجر صنعتی در تهران فروشنده عمده آجر صنعتی درجه یک در تهران، حضور فعالی دارد و به عرضه این محصول متناسب با نیاز مشتریان، به صورت عمده می پردازد و توانسته با عملکرد درست خود نیاز مشتریان را در اقصی نقاط کشور رفع کند. به دلیل تنوعی که در مدل ها و انواع این محصول وجود دارد، حق انتخاب مشتریان بالا می باشد و خریداران می تواند متناسب با نوع آجر و کاربردش آن را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.