قیمت آجر سفالی سقفی از معتبر ترین برند های بازار

عرضه انواع آجر سفالی سقفی در کشور ما با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. عرضه کنندگان آجرهای سفالی سقفی این آجرها را از کوره های آجرپزی به صورت عمده خریداری کرده و در طرح های مختلف به بازار فروش عرضه می کنند. آجر سفالی سقفی از قدیم الایام مورد توجه طراحان و پیمانکاران با سلیقه بوده است و عرضه کنندگان این سنگ با علم به این موضوع معمولا سعی دارند مقاوم ترین و مستحکم ترین آجرهای سفالی را به بازار عرضه کنند. فروشگاه آجر سفالی ما به دلیل حذف واسطه ها و تولید مستقیم از کارخانه و همچنین قیمت پایین نسبت به سایر تولیدکنندگان دیگر می تواند انواع آجر سفالی سقفی را با کمترین قیمت ممکن در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

آجر سفالی سقفی

آجر سفال سقفی، برای سقف ساختمان اجرا می شود که به آجر سفالی نیز معروف است و یکی از پر مصرف ترین نوع مصالح سنتی در دیوارچینی های ساختمان است. آجر سفال سقفی از مخلوط شدن آب و خاک رس در قالبهای سوراخ دار در اشکال و ابعاد گوناگون تولید می‌ شود. آجر سفال سقفی یکی از پر مصرف ترین و حائز اهمیت ترین مصالح در صنعت ساختمان سازی است.

آجر سفالی سقفی یک نوع بلوک سفالی است که در سقف ساختمان از آن استفاده می گردد که معمولا با نام آجر سفالی سقفی آن را می شناسیم. این آجرها به صورت تو خالی و مشبک در اندازه های مختلف در بازار عرضه شده و مورد استفاده ی ساختمان سازان قرار می گیرد. آجر سفال در حقیقت فاصله بین دو تیرچه را در سقف ساختمان پوشش می دهد. به بیان دیگر به منظور یک عوامل پرکننده در دو تیرچه در سقف مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این آجرها از سفال است به صورت توخالی در بازار عرضه می گردد.

آجر سفالی سقفی

آجر سفال سقفی یا همان بلوک های سفالی کاملا طبیعی و سالم هستند، می توانند گرما را ذخیره کنند. این آجرها به راحتی در فضایی که از آن استفاده می شود قادر به ایجاد تعادل و توازنی در دمای محیط و میزان رطوبت می باشد. به گفته ی پیتر تاپلر تحلیل‌گر محیط زیست، استفاده از آجر های سفالی علل الخصوص آجر سقفی مورد استفاده در سقف، می تواند به داشتن یک محیط مطلوب از نظر اقلیم کمک کند.

آجرهای های سفالی عایق حرارتی، دارای خاصیت های حفظ انرژی، عایق صوتی و نسوز هستند. آجر و سفال به علت استفاده از خاک با مشخصات کیفی بالا، جزء بهترین آجر و سفال های کشور هستند که در کلیه پروژه های ساختمانی، سوله ها و غیره قابل استفاده بوده که علاوه بر مشخصات فیزیکی، مشخصات ظاهری بسیار مناسبی برای نماسازی دارند.

در مرحله اجرا اتصال آجرهای سفالی با سازهای فلزی و بتنی با وجود این شیارها و ملات های موجود امکان پذیر می شود. مزایای مهم در استفاده از آجر سفالی در سازه های بتنی به شرح زیر است. آجر سفال سقفی عایقی مناسب در مقابل آلودگی صوتی و حرارت هستند. آجر سفال سقفی مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی دارند و به راحتی در مقابل آتش سوزی تغییر شکل نخواهند داد.

آجر سفالی سقفی

آجر سفالی سقفی به منظور یک عوامل پرکننده در دو تیرچه در سقف کاربرد دارد، جنس این آجرها از سفال با کیفیت بوده به صورت توخالی در بازار مصالح ساختمانی موجود می باشند.

لازم به ذکر است که آجر سفالی یک مصالح پوششی در سقف می باشد. با توجه به این امر مهم که یکی از اصلی ترین و بنیانی ترین ارکان در پروسه ساختمان سازی و مرحله اجرای ساخت سقف می باشد که بالطبع این حساسیت جایگاه سقف در استحکام، حفظ ماندگاری, ثبات و در نهایت ایمنی ساختمان هر انسان مسئول و متعهد را ملزم به انتخاب و به کار گیری بهترین و مرغوب ترین مواد و مصالح ساختمانی موجود در بازار می نماید که به ویژه کیفیت آجر های سقفی سفالی در این مرحله تاثیر به سزایی در پیشرفت کار و همینطور نتیجه کار خواهند داشت.

آجر سفالی سقفی

البته قابل ذکر است که قیمت روز آجر سفالی سقفی به علت نوسانات بازار ارز و تورم ثابت نبوده و در قیمت متغیری دارد. برای خرید آجر سفال سقفی شما می توانید به نمایندگی معتبر فروشگاه ما مراجعه کنید و یا از وب سایت های معتبر فروش آجر و بلوک سفالی سقفی نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید. همانطور که ذکر شد یکی از انواع با کیفیت این محصول آجر سفالی سقفی می باشد.

برای اطمینان از اینکه مشخصات مطابق با معماری سنتی است، حیاتی باشد. اگر محصولات نیاز به تایید شورای محلی برای مجوز برنامه ریزی داشته باشند، می توانیم نمونه ها و مشاوره فنی ارائه دهیم. همچنین ممکن است لازم باشد عوامل دیگری مانند سطح قرار گرفتن در معرض عناصر و همچنین شیب سقف را در نظر بگیرید. کارشناسان و متخصصان ما آماده ارائه کمک و مشاوره در مورد مصالح آجر سفالی سقفی مناسب برای پروژه های ساختمانی شما هستند، فقط کافی است با ما تماس بگیرید و مجموعه ما تمام تلاش خود را انجام خواهد داد. ما همچنین یک نمایشگاه فوق‌ العاده در دفتر مرکزی مجموعه خود داریم که بهترین محصولات آجر های سفالی سقفی خود را به نمایش می‌گذارد.

فروشگاه آجر سفالی ما به دلیل حذف واسطه ها و تولید مستقیم از کارخانه و همچنین قیمت پایین نسبت به سایر تولیدکنندگان دیگر می تواند انواع آجر سفالی سقفی را با کمترین قیمت ممکن در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.

ساخت، ویژگی ها، کیفیت ها، موارد استفاده، قیمت ها، مزایا و معایب کیفیت آجر های سقف به شرح زیر است:

  • آجر عاری از ترک و ایراد باشد.
  • اندازه و شکل آجر باید دقیق باشد
  • آنها باید یک بافت یکنواخت داشته باشند.
  • باید ماندگاری بالایی داشته باشد.
  • جذب آب باید کمتر از ۱۵ درصد باشد.

آجر سفالی سقفی برای بسیاری از کاربردها مناسب است. ما طیف وسیعی از آجرهای سفالی بام را از منابع متعدد برای برآوردن تمام نیازها ارائه می دهیم. ما این سفال ها را با روکش تخته سنگ، سنگفرش تخته سنگ، دیوار کشی، طاقچه و روکش تکمیل می کنیم.

آجر سفالی سقفی

عرضه کننده آجرهای سفالی سقفی در کشور ما با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می شود. عرضه کنندگان آجرهای سفالی این آجر مقاوم را از کوره های آجرپزی به صورت عمده خریداری کرده و در طرح های مختلف به بازار عرضه می کنند. آجر سفالی سقفی از گذشته مورد توجه ساختمان سازان و طراحان و معماران با سلیقه بوده است و عرضه کنندگان این سنگ با علم به این موضوع معمولا سعی دارند زیباترین آجرهای سفالی ها را به بازار عرضه کنند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.