فروش ویژه آجر سفال در خرم آباد با قیمت استثنایی

آجر سفال از تجهیزات پرکابرد ساختمانی به شمار می آیند که از نظر شکل ظاهری و کارآیی تنوع بسیار زیادی دارند. فروش ویژه آجر سفال خرم آباد با قیمت استثنایی و با هدف صادرات با شیوه های نسبتاً محدودی امکان پذیر است. وجود برخی چالش ها و محدودیت ها بر سر راه صادرکنندگان، هزینه هایی را برای آنها به همراه دارد. بهترین شیوه برای تامین عمده و صادرات این محصولات چیست؟

فروش ویژه آجر سفال در خرم آباد با قیمت استثنایی

چگونه برای صادرات آجر سفالی مجوز بگیریم؟

چگونه برای صادرات آجر سفالی مجوز بگیریم؟ وجود مواد اولیه باکیفیت مانند خاک رس طبیعی سبب شده تا ایران به یکی از بزرگترین تامین کنندگان انواع آجر سفالی در منطقه تبدیل شود. طی سالهای اخیر بهره گیری از شیوه های مدرن و ساخت کوره های صنعتی، افزایش تولید و صادرات آجر را به همراه داشته است.

در حوزه صادراتی آگاهی از قوانین و مقررات اخذ شده، همراه با تهیه مجوزهای لازم اهمیت زیادی در موفقیت شرکت های فعال دارند. کشورهایی مانند عراق، سوریه، امارت و حتی قطر نیز از جمله مقاصد صادراتی این محصول به شمار می آیند. البته در سطح کشورهای اروپایی، آلمان، ایتالیا و بلغارستان نیز دارای ظرفیت های مناسبی برای واردات انواع آجر سفال هستند.

بنابراین گام اول برای صادرات آجر سفالی، آنالیز و شناخت بازارهای هدف است که می تواند افزایش حاشیه سود را به همراه داشته باشد. اخذ مجوزهای لازم نیز فرآیندی نسبتاً زمان بر خواهد بود. مراجعه به گمرک و وزارتخانه های مربوطه برای تهیه مدارک و مجوزهای صادراتی باید در مراحل اولیه انجام گیرند.

با توجه به زمانبر بودن این پروسه، معمولاً شرکت های تجاری فعال در این حوزه به صورت تخصصی اقدام به تهیه و صدور این مجوزها می کنند. تولیدکنندگان و صادرکنندگان نیز می توانند برای کسب آگاهی بیشتر و تهیه مجوزهای لازم به این مراکز مراجعه کنند.

عوامل تاثیر گذار در کیفیت آجر سفالی

عوامل تاثیر گذار در کیفیت آجر سفالی آجر سفالی بر اساس نوع و شیوه تولید به مدل های پرسی و اکسترودی دسته بندی می شوند. بنابراین کیفیت این محصولات تحت تاثیر شرایط و فرآیند تولید متغیر است. درجه کیفی و میزان خلوص خاک رس و دیگر مواد اولیه به کار رفته در تولید انواع آجر نیز به صورت مستقیم بر کیفیت آنها تاثیرگذار است.

پخت آجرها در کورهای صنعتی و سنتی انجام می گیرد. هر چقدر که دمای کوره از زمان آغاز تا پایان پخت کنترل شود، بدون شک میزان مقاومت و کیفیت آجر نیز بهتر خواهد بود. البته باید اشاره کنیم که ضخامت، اندازه و بافت آجرها نیز متناسب با نوع کاربرد آنها متغیر هستند که تنوع کیفیت این محصولات را به همراه دارد.

در تولید آجر سفال از ملات ماسه سیمان به میزان بسیار کمی استفاده می شود که افزایش کیفیت آنها را موجب می شود. بنابراین هر چقدر که سیمان به کار رفته کمتر باشد، کیفیت و به دنبال آن ماندگاری و مقاومت آجر سفالی نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت.

تولید آجر سفال با کیفیت عالی در خرم آباد

تولید آجر سفال با کیفیت عالی در خرم آباد با توجه به در دسترس بودن خاک رس در بسیاری از استان های کشور، شاهد رونق تولید این محصول با کیفیت و قیمت های مختلف هستیم. در خرم آباد انواع آجر سفالی کوچک و بزرگ به صورت 8 و 10 سوراخه برای پروژه های ساختمانی بزرگ تولید می شوند.

هزینه بسته بندی و قیمت هر عدد آجر تحت تاثیر نوسانات بازار، میزان تولید و تقاضا با تغییرات زیادی همراه است. خریداران عمده و شرکت های صادراتی با آگاهی از این موضوع همواره سعی در تامین این محصولات از مراکز تولیدی هستند. برای دستیابی به این هدف شناخت تامین کنندگان در خرم آباد و دیگر استان های فعال در حوزه تولید آجر سفال اهمیت زیادی دارد.

خریداران عمده می توانند با حذف واسطه های بازار و از طریق فروشگاه های آنلاین بهترین انواع اجر سفال خرم آباد را به قیمت تولید خریداری کنند. نمایندگان این مرکز با سابقه طولانی در حوزه تولید، توزیع و صادرات، برای تامین انواع آجر با کیفیت عالی و قیمت رقابتی آماده همکاری با خریداران و شرکت های صادراتی در تمام طول سال هستند.

1

  1. خریداران عمده می توانند با حذف واسطه های بازار و از طریق فروشگاه های آنلاین بهترین انواع اجر سفال خرم آباد را به قیمت تولید خریداری کنند. لطفا لیست قیمت را بروز کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.