فروش مستقیم آجر کف با پایین‌ترین قیمت

آجر کف از لوازم اصلی در ساختمان سازی و کار پیاده رو سازی در شهر و روستا می باشد، این آجر در کوره های آجر پزی سنتی و مدرن با شیوه های گوناگون قالب زده شده و پس از پخت و آماده سازی به مراکز فروش ارسال می گردند، فروش مستقیم آجر در تمام کارخانه های تولید آجر، کوره های آجرپزی سنتی رواج دارد، گاهی این محصول برای فروش به فروشگاه های توزیع لوازم ساختمانی ارسال می گردد.

فروش مستقیم آجر کف با پایین‌ترین قیمت

مشخصات انواع بهترین آجر صنعتی

مشخصات انواع بهترین آجر صنعتی آجر های صنعتی در کف سازی، نمای ساختمان های شیک و امروزی، پیاده روها مورد بهره برداری قرار می گیرند، ماده اصلی آن خاک رس، ماسه، آب می باشد که پس از عمل آمدن و گرفتن حالت چسبندگی به درون قالب زده می شود و پس از در آمدن از قالب راهی مرحله پخت می گردد تا محکم شود، این کار توسط نوار متحرک انجام می گیرد، پس از پخته شدن و سرد شدن برای مرحله صاف کردن و برش قسمت های اضافی راهی مرحله پایانی می گردد.

هنگام تولید آن باید به تناسب ترکیب آب و خاک و ماسه به خوبی دقت گردد تا موجب ترک برداشتن زود هنگام آجر نگردد، به شکل مربع و مستطیل در سایزهای کوچک و بزرگ‌‌ به فروش می رسد، در دورنگ‌‌ روشن و تیره عرضه می گردد، رنگ تیره آن قرمز مایل به قهوه ای بوده و در فصل سرما و گرما عایق مناسبی بوده و از ورود و خروج صدا هم جلوگیری می کند. به علت مقاومت بسیار بالای این نوع آجر در داخل کوره ها هم به عنوان دیوار محافظ مورد استفاده قرار می گیرند.

تامین کنندگان آجر کف صنعتی صادراتی

تامین کنندگان آجر کف صنعتی صادراتی کشور ما یکی از صادرکنندگان آجر به کشورهای همسایه است، آجر صادراتی توسط کارخانه ها و کوره های آجر پزی در داخل کشور تامین شده و بهترین و مقاوم ترین آجری است که دارای گواهی بین المللی برای صادرات است، به خارج از کشور روانه می شود، صادرکنندگان انواع آجر ضمن پرداخت عوارض و مالیات و حق گمرک، هزینه ترخیص کاری را هم متقبل می شوند. آجرهای کف علاوه بر صادرات به کشورهای همسایه در مکانهایی مانند ساختمان سازی عتبات هم کاربرد دارند.

آجر کف ایرانی دارای بهترین برند بوده و تامین کنندگان داخلی به منظور افزایش درآمد، و میزان تقاضای کشورهای دیگر مقدار تولید خود را افزایش داده و از این طریق سود بیشتری به دست می آورند، آجرهایی که توسط کارخانه تولید می شوند در داخل کشور هم به فروش می رسند و پس از اشباع بازار داخلی به خارج از کشور صادر می شوند. صادرات یکی از راه های شناسایی برند های معروف ایرانی به خارجیان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.