فروش مستقیم آجر سفال خزر از بهترین کارخانه ها

فروش مستقیم آجر سفال خزر از بهترین کارخانه ها، سبب حذف واسطه ها و دلالان این محصول شده است و همین موضوع باعث شده، تا این محصول با کیفیت، فروش خوبی در بازارهای ایران و سایر نقاط جهان داشته باشد.آجر سفال استفاده زیادی در ساختمان ساز دارد و یکی از مصالح پرکاربرد در این امر می باشد.در این مقاله مقررات گمرگی و ترخیص آجر به صورت مختصر بیان شده است.





فروش مستقیم آجر سفال خزر از بهترین کارخانه ها

آشنایی با مقررات گمرکی و ترخیص آجر در ایران

آشنایی با مقررات گمرکی و ترخیص آجر در ایران

صادارات و واردات کالا نقش بسیار مهمی در توسعه هر کشوری دارد. مطرح شدن کالا در سطح بین المللی و ورود سرمایه بسیار زیاد از بازارهای جهانی آرزوی هر تاجر و سرمایه گذاری است. ارزش گذاری آجرها در دفاتر گمرگ صورت می گیرد. پیشینه تاجر و طی دقیق مراحل گمرکی از عواملی هستند، که در قیمت گذاری واقعی کالا نقش دارند.

آجر سفال به علت مزایای زیادی که نسبت به آجر فشاری دارد مورد استقبال گسترده قرار گرفته است، می توان به پیشرفت سریع کار، سبک بودن آجرها، عایق صدا، جذب کم آب در آجرهای سفالی اشاره کرد.

آجر سفال بازار خوبی در بحش صادرات دارد و عراق به عنوان یکی از بزرگترین واردکننده ها در این بخش محسوب می شود. تجار و بازرگانی که در حوزه ی صادرات کار می کنند دارای درآمد ارزی خوب و چشم گیری هستند.

برای ورود و خروج آجر ابتدا باید در سامانه EPL ثبت سفارش شود. ترخیص آجر از گمرگ یک فرایند زمان بر می باشد و در صورتی که با این مراحل آشنا نیستید بهتر از یک شرکت معتبر در زمینه صادرات و واردات کمک بگیرید. ابتدا با توجه به محصول مورد ترخیص مجوزهای لازم را از نهادهای مربوطه اخذ نمایید و سپس، باقی مراحل را توسط شرکت های معتبر در این زمینه دنبال کنید.

فروش عمده آجر سفال خزر از بهترین کارخانه ها

فروش عمده آجر سفال خزر از بهترین کارخانه ها کارخانه آجر خزر با بیش از 16 سال سابقه ی تولید محصولات با کیفیت و مرغوب، فروش عمده آجر سفال را در ابعاد مختلف20 *20*9، 20*20*15 شروع کرده است.

طرح فروش ویژه با شرایط و تسهیلات مختلف آغاز شده است و نمایندگی فعال از سراسر کشور می پذیرد. هم اکنون توزیع آجر سفال خزر در خوزستان به عنوان یک نمونه از ده ها نمونه موفق نمایندگی آغاز گردیده است.

تولیدکنندگان سفال خزر تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا محصول درجه یک در اختیار مشتری قرار دهند. تولید کننده سعی دارد در بازاری که قیمت ها دارای نوسانات زیادی هستند و هر وقت پای واسطه ها در میان باشند، حتما قیمت ها دارای افزایش چشم گیری هستند،با فروش مستقیم، سفال باکیفیت را با قیمت منصفانه عرضه کند.

در مجموعه حاضر این امکان فراهم شده است که سفال خزر را به صورت عمده بخرید. حتی پا فراتر از این مرحله گذاشته شده است و می توانید در این فضا با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و از مشاوره آنان استفاده نمایید. خرید اینترنتی یعنی شما با کمترین هزینه، بهترین محصول با مناسبترین قیمت را راحت و بی دردسر در دسترس دارید. محصولی که بازار صادرات را در اختیار دارد و با یک بار تجربه خرید، آن را به دیگران توصیه خواهید شد.

18

  1. از انواع آجر سفال خزر میتوان به:
    آجر سفال ۵/۵ سانتی متری که دارای سه سوراخ هست
    آجر سفال ۷ سانتی متری که دارای ۷ سوراخ هست
    آجر سفال ۱۰ سانتی متری که دارای شش سوراخ هست
    آجر سفال ۱۵ و ۲۰ سانتی متری که دارای نه سوراخ هست
    همه این موارد در مجموعه آجر آدرین یافت میشود

  2. سلام ودرود اجر سفال های سایتتون مانند سایر آجرسفالها عایق صوتی و‌حرارتی میباشد و‌ در مقابل آتش سوزی مقاومت بالایی دارند.بسیار کیفیت بالایی دارنو وقیمت بسیار مناسب دارد

  3. سلام ممنون از مجموعه تون چونکه خرید از شما بی واسطه و بدون سودجویی دلال هاست قیمتوبسیار مناسبی دارید در حالیکه کیفیت کارهاتون عالی و مرغوب هست.

  4. خرید مستقیم آجر سفال خزر موجب شده تا این محصول باکیفیت مطلوب به دست مصرف کننده نهایی برسد.
    حذف دلالان و واسطه ها اقدام مهم و مفیدی بوده که باعث شده محصول با قیمت مطلوب به دست مصرف کننده برسد.

  5. سلام وقت بخیر
    اینکه بتونیم اجری که به خاطر ویژگی های منحصر به فردش مورد استقبال اکثر خریداران قرار گرفته رو بدون واسطه و مستقیم از کارخانه خرید کنیم یه فرصت طلایی است

  6. آجر سفال خزر در مقایسه با آجر سفال های هم تراز خود قیمتش مناسب تر بوده و برای پروژه های بزرگ مقرون به صرفه می باشد روند خرید آسان و برخورد مشاورین ‌و مدیران فروش بسیار عالی می باشد

  7. سلام خسته نباشید تیم حرفه ای عالی مقاله کاربردی و عالی بود هر آنچه باید رو داشت بسیار دقیق و منظم اخلاق کاری بسیار خوب ممنون از لطف و مشاوره خیلی خوبتون

  8. باسلام
    ممنون از کارشناسان خوب آجر سفال خزر و راهنماییهایی که انجام دادند.با راهنماییهاشون تونستم بهترین انخاب را داشته باشم.

  9. با سلام و خسته نباشید
    من از کیفیت و تنوع و قیمت محصولات شما بسیار راضی بودم
    امیدوارم که همیشه موفق باشید

  10. تولیدکنندگان سفال خزر تمام تلاش خود را به کار گرفته تا محصول درجه یک در اختیار مشتری قرار دهند.واقعا از خرید در این مجموعه لذت بردم.

  11. اجر سفال خزر به دلیل مزایای زیاد ان بهترین اجر هست برای ساخت وساز ساختمان وابعادش نوشته شده بیشتر مشتری ازش راضی هستن

  12. آجر سفالی گزینه مناسبی برای دیوار چینی است، اما بنا به تجریه در هر شهری و آب و هوایی قابل استفاده نیستند

  13. باسلام ماهم خیلی زود آجرهامونو تحویل گرفتیم. مابه شما افتخارمیکنیم. وهمیشه قدردان زحمات شماهستیم. که قلم عاجز از تشکر است خسته نباشید و خداقوت

  14. باسلام ماشاالله بهتون آجرهاتون خیلی بی نظیر بود.خداقوت و دست مریزاد.ایشاالله روز به روز پیشرفت کنید و توسعه یابید.شما ها باعث افتخارید.

  15. سلام خسته نباشید برای خرید اینترنتی بخوام اقدام کنم چند روزه محصول ارسال میشه و میرسه دستم اگه میشه راهنمایی کنید محل سکونت مازندران ساری

  16. سلام
    ممنون از توضیحات جامع و کامل تون که به اکثر سوالات در مقاله پاسخ داده میشه، خوبی این مجموعه در این هست که این همکاری تا مرحله دریافت کالا توسط مشتری ادامه داره.
    موفق باشید

  17. سلام وقت بخیر
    ما آجر سفال خزر را از سایت شما خریداری کردیم و از طرز برخوردی مسئولین شما بسیار لذت بردیم.
    حتما شمارو به دوستان معرفی خواهیم کرد.
    و مجدد از شما ثبت سفارش می کنیم.
    تشکر از لطفتون

  18. سفال خزر واقعن زیبا و با کیفیت هست و چون ازتون عمده خرید کردم خیلی مقرون به صرفه برام دراومد و البته یکی از بی دردسرترین خریدهایی اینترنتی بود ک کردم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.