فروش بهترین آجر سفالی فوم دار با قیمت باورنکردنی

آجر سفالی از آجرهای با کیفیتی می باشد که به خاطر زیبایی خاصی که دارد بیشترین مصرف را به خود اختصاص داده است و فروش فوق العاده ای را در کشور دارد، این روزها کارخانه های تولید آجر سفالی اقدام به فروش بهترین آجر سفالی فوم دار با قیمت باورنکردنی نموده اند و این نوع آجر را با قیمتی بسیار ارزان ارائه می دهند، آجر سفالی با کیفیت در بازارها با قیمت بالایی به فروش می رسد، به همین دلیل مردم خرید این محصول را از مراکز تولید آن انجام می دهند.

فروش بهترین آجر سفالی فوم دار با قیمت باورنکردنی

چگونه آجر سفال را صادر کنیم؟

چگونه آجر سفال را صادر کنیم؟ آجر سفال یکی از انواع محصولاتی است که از کشور ما به کشورهای خارجی صادر می گردد، دلیل صادرات آجر سفالی این است که آجر سفالی در کشور ما به صورت انبوه تولید می گردد در نتیجه صادر کنندگان به فکر صادرات آن افتاده اند و آن را با قیمتی بسیار مناسب برای کشورهای خارجی صادر می کنند. البته ناگفته نماند که آجر سفال با کیفیت و مرغوب به کشورهای خارجی صادر می گردد از این رو روز به روز به مشتریان خارجی این نوع محصول افزوده می گردد. حال سوال این است که چگونه آجر سفال را صادر کنیم؟

آجر سفال صادراتی بهترین نوع آجر سفالی است که در ایران تولید می گردد، در ابتدا صادر کننده باید مجوز صادرات آجر را از دولت ایران بگیرد و سپس با توجه به همکاری که با شرکت بازرگانی دارد می تواند به صادرات آجر سفال بپردازد. آجر سفال باکیفیت در بسته بندی های مناسبی قرار می گیرد و سپس از طریق هوایی و یا دریایی به کشورهای سفارش دهنده صادر می گردد. این نوع آجر پس از پرداخت هزینه ترخیص در اختیار مشتریان خارجی قرار می گیرد، البته این آجرها با قیمتی بسیار ارزان به کشور های همسایه ارسال می گردند.

چگونگی انتخاب آجر سفالی مناسب

چگونگی انتخاب آجر سفالی مناسب آجر سفالی نوعی از انواع آجر می باشد که از مواد اولیه مناسب از جمله خاک رس مرغوب به دست آمده است، تولید کنندگان آجر سفال در ایران بسیار زیاد می باشند و پس از تولید آن را به صورت عمده ای به دست مصالح فروشی ها می رسانند، اگر قصد خرید آجر سفال را دارید بهتر است قبل از خرید چگونگی انتخاب آجر سفالی مناسب را بدانید و سپس اقدام به خرید آن نمایید.

  • قبل از خرید آجر سفال حتماً به رنگ و بافتی که این آجر دارد توجه نمایید، زیرا که بافت آجر و رنگ و طرحی که دارد می تواند در زیبایی بنا هم تاثیر به سزایی را داشته باشد.
  • آجری سفالی را انتخاب کنید که از بهترین مواد اولیه هم چون خاک و سیمان و …‌‌ تهیه شده باشد، زیرا که هر چه قدر کیفیت آجر سفال بالاتر باشد دوام و ماندگاری آن هم بالاتر خواهد بود.
  • آجر های سفالی در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند که شما قبل از خرید باید بدانید که اندازه آجر مورد نظر شما چیست و سپس برای خرید آن اقدام نمایید.

مراحل تولید آجر سفالی و صادرات آن

مراحل تولید آجر سفالی و صادرات آن در این بخش از مبحث قصد داریم که به بررسی مراحل تولید آجر سفالی و صادرات آن بپردازیم و چگونگی تولید این آجر پر مصرف را بدانیم، پس شما دوستان عزیز هم دقایقی را با ما و در کنار ما باشید.

  • در مرحله اول از تولید آجر سفالی باید مواد خام از زمین استخراج گرد و سپس خاک به دست آمده به صورت مناسبی آماده سازی گردد تا آجری مرغوب به دست آید.
  • در مرحله دوم خاک در داخل قالب قرار می گیرد و فشرده می شود تا آجر سریع تر شکل گیرد، چون خاکی که برای این آجر در نظر گرفته نی شود رطوبت کمی را دارد بسیار سریع تر هم آماده می گردد.
  • در مرحله سوم هم این قالب ها در داخل کوره ها قرار گرفته و سپس با حرارت وارده پخته می شوند و سپس آماده فروش و صادرات می گردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.