فروش آجر سفالی با بهترین کیفیت در جهرم

فروش آجر سفالی با بهترین کیفیت در بازارهای جهرم به صورت گسترده و عمودی انجام می شود، بنابراین مصرف کنندگان می توانند با مراجعه به این شهر محصولی با کیفیت و البته با قیمت مناسب تهیه نمایند. آجر سفالی جهرم یکی از محصولات مرغوب و با کیفیت می باشد که امروزه به بازارهای جهانی نیز صادر می‌شود. این محصول در سایز و اندازه های مختلف در کارخانجات تولیدی جهرم ساخته می‌شود و به صورت مستقیم وارد بازارهای فروش کشور می‌شود. فروشندگان هنگام عرضه این محصول کیفیت و مرغوبیت آن را تضمین می‌کنند.

فروش آجر سفالی با بهترین کیفیت در جهرم

چگونه اخذ مجوزهای لازم برای صادر کردن آجر سفالی

چگونه اخذ مجوزهای لازم برای صادر کردن آجر سفالی برای صادر کردن آجر سفالی باید توسط صادرکنندگان مجوزهایی دریافت شود. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی را در مورد نحوه اخذ این مجوزها ارائه دهیم. نمایندگی های فروش برای دریافت مجوز باید به سازمان های مربوطه مراجعه کنند. در کشور ما برای صادرات، تجار باید به وزارت صمت مراجعه کنند.

شایان ذکر است اگر تجار و صادرکنندگان قبل از صادرات، مجوزهای لازم را دریافت نکنند ممکن است در حین ارسال و ترخیص کالا از گمرک برای خود و یا کشورهای واردکننده مشکلات و خسارات ایجاد شود. این مجوز ها با توجه به نوع و کیفیت آجر سفالی متفاوت می باشد‌. صادر کنندگان ابتدا باید کارت بازرگانی را دریافت کنند.

تجار باید گواهی و مجوز صدور و همچنین گواهی استاندارد را از سازمان ها و ارگان های مربوطه دریافت نمایند. شرکت های صادراتی حتماً باید برای صادر کردن آجر سفالی قرارداد قانونی را مابین مشتریان و شرکت‌های خارجی تنظیم نمایند و تمامی شرایط را در این قرارداد ذکر کنند.

معمولاً اخذ و دریافت مجوز های لازم و ضروری برای صادرات این محصول توسط شرکتهای صادرکننده زمان‌ بر می باشد و این شرکت‌ها برای دریافت این مجوزها افراد کارآزموده را استخدام می کنند. این افراد برای دریافت مجوزهای لازم به سازمان‌های مربوطه مراجعه می‌کنند. تجار حتماً باید مجوز لازم را برای خروج آجر سفالی از مرزهای کشور از سازمان و ارگان های دولتی دریافت کنند.

آیا برای صادرات آجر سفالی بسته بندی موثر است؟

آیا برای صادرات آجر سفالی بسته بندی موثر است؟ برای صادرات آجر سفالی بهتر است این محصولات در داخل بسته بندی قرار بگیرند، چون در این صورت رضایت مشتریان خارجی بیشتر جلب می‌شود و باعث افزایش تقاضا و فروش این محصولات در بازار های جهانی نیز می‌شود.

شایان ذکر است در حین ارسال ممکن است که آجر سفالی دچار شکستگی و ترک خوردگی شود و به همین دلیل باید در داخل بسته بندی های بسیار محکم قرار بگیرد. نوع بسته‌بندی این محصولات باید به گونه ای می باشد که باعث افزایش دوام و ماندگاری آجرهای سفالی شود.

سفال صادراتی اگر بدون بسته‌ بندی جابجا شود ممکن است در حین ارسال کیفیت آن کاهش پیدا کند. بسته بندی اجر سفالی توسط شرکت‌های تولید توزیع انجام می‌شود. معمولاً این آجرها ابتدا در کارتون و سپس در داخل پاکت های بسیار محکم قرار داده می شوند.

آجر سفال تیغه از محصولاتی محسوب می‌شود که بسیار نازک است، ممکن است بر اثر فشار و ضربه دچار شکستگی شود به همین منظور باید این محصولات را به صورت بسته بندی شده به کشورهای خارجی ارسال کرد. شرکت های صادراتی باید از بهترین بسته بندی برای ارسال آجر سفالی استفاده کنند.

فروش آجر سفالی جهرم با پایین ترین قیمت

فروش آجر سفالی جهرم با پایین ترین قیمت فروش آجر و سفال جهرم به صورت عمده به تمامی بازارهای داخلی انجام می‌شود بنابراین قیمت آن در مقایسه با دیگر کشورها بسیار مناسب است و به نفع مصرف‌کنندگان می باشد که سفال جهرم را به صورت عمده و مستقیم خریداری کنند.

امروزه این محصول توسط شرکت‌های توزیع و پخش، طبق سفارشات حضوری و اینترنتی به دست مصرف کنندگان نهایی می‌رسد. اگر خرید و فروش به صورت اینترنتی انجام شود واسطه ای وجود ندارد که بر قیمت نهایی محصول بیافزاید بنابراین قیمت ها بسیار مناسب و اقتصادی می‌باشند. امروزه به دلیل کیفیت بالا و قیمت پایین آجر جهرم خرید و فروش این محصول بسیار پر رونق می باشد. صادارات این محصول نیز نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کرده است.

27

  1. یکی از دلایلی که آجر سفال جهرم رو از بقیه متمایز میکنه مقاومت در برابر آب هست اون هم به خاطر فشردگی بیش از حد خاک سفال استفاده شده در این نوع آجر این مجموعه. ممنونم از تیم آجر آدرین

  2. خاک سفال جهرم یکی از بهترین خاک رس هاست به خاطر همین این آجر سفال یکی تازی میکنه در ایران چون همه چیز آجر سفال به خاک سفال هست
    ممنون از این سایت بابت راهنمایی خوبشون

    • سلام خسته نباشید تعریف مقاومت اجرهای شمارو زیاد شنیدم و مایل به خرید ازتون هستم اگه میشه برای خرید عمده راهنماییم کنید ممنون میشم ازتون

  3. سلام وخسته نباشیدآجرهای با کیفیت دارای رنگی روشن و یک دست بوده. و دارای ساختار یکنواختی هم می باشند.
    آجری که مرغوب باشد دارای مقاومت بالایی است. مثلا حتی اگر از ارتفاع یک متری هم پرتاب شود شکسته نشده و سالم می ماند.اجر های سایت شما بسیار با کیفیت است

  4. سلام ووقت بخیر با تشکر از طراحی خوبتون که خرید های مارو اسانتر کرده اید.اجر های های خریداری از سایتو خوبتون بسیار مستحکم ومقاوم هستند واصلا شکنندگی ندارن و عایق هستند با تشکر از سایت خوبتون

  5. سلام وقت بخیر خسته نباشید مرسی از اطلاعی که قرار دادین عالی بود فروش به صورت عمده هم دارید ؟ برای همکار باید چکار انجام بدم مشاوره میدین ؟

  6. سلام خسته نباشید
    ممنون از اطلاعاتی که در این باره در این باره در اختيار ما قرار دادید این اطلاعات میتونه برای کسانی که قصد خرید این نوع اجر ها رو دارن مفید و کارآمد باشد

  7. وقتتون بخیر
    از خریدم از تولیدی آجر جهرم بسیار راضی هستم با کیفیتی که داره قیمت مناسبی هم داره از مجموعه عالی تون هم ممنونم که بسیار صبور و مشتری مدار هستید.

  8. با سلام آجر سفالی جهرم از انواع آجر سفال های دیگر از مطلوبیت بیشتری برخوردار بود با توجه به مرغوبیت آن و قیمت مناسب آن از خرید اینترنتی خودم راضی بودم

  9. ما ساکن استان فارس هستیم و با توجه به نزدیکی به شهر جهرم بارها از آجرهای سفالی سفارش داده ایم.از کیفیت این محصول و صد البته از قیمت آن رضایت کامل داریم و به هموطنان گرامی در سراسر کشور پیشنهاد می کنیم از آن استفاده نمایند.

  10. باسلام درود خدمت شما
    اجرهای سفالی لعابدار شکل ظاهری زیبا و متنوعی دارند
    لطف کنید بفرمایید ارسالتون چند روز طول میکشه؟
    با تشکر

  11. با سلام خدمت شما
    من از تنوع و کیفیت کالاهای شما بسیار راضی بودم
    و همینطور از برخورد فروش و راهنمایی دقیقتون
    با تشکر از شما

  12. آجر سفالی جهرم یکی از محصولات مرغوب و با کیفیت می باشد که امروزه به بازارهای جهانی نیز صادر می‌شودو می توان با اطمینان از محصول استفاده کرد.

  13. با سلام و تشکر بابت خرید آسان اینترنتی از مجموعه شما آجر سفالی جهرم در نوع خودش بینظیر بود و بسیار راضی بودیم

  14. اجر سفال جهرم از رنگ شکل ش اجر با کیفیتی هست ولی ننوشتید برای سقف یا دیوار استفاده میشود

  15. آجر سفالی جهرم یکی از محصولات مرغوب و با کیفیت می باشد که امروزه به بازارهای جهانی نیز صادر می‌شود. فروشندگان هنگام عرضه این محصول کیفیت و مرغوبیت آن را تضمین می‌کنند.لطفا قیمت و کیفیت آجر را در سایت قرار بدید.

  16. درود بر شما، برای همکاری و اخذ این نوع مجوزها آیا شرکت راهنمایی ها و حمایت های لازم را انجام می‌دهد یا تماما بر عهده ی خود افراد جویای کار هست؟
    سرمایه ی اولیه چقد است؟

  17. اجر سفال با کیفیت جهرم طرح وشکل ش زیبا و مورد پسند هست وبخصوص بسته بندی ش مناسب هست چون مشتری اجر ی که سفارش میده میخاد سالم دست برسد تشکر

  18. سلام، وقتتون بخیر
    هزینه ارسال به عهده ی خود مشتری هست؟ به چه صورت ارسال میشه که طی کردن مسیر زیاد آسیبی به آجرها وارد نشه؟

  19. باسلام آجرهای ماهم رسید کیفیت عالی. ابعاد و اندازه متناسب.جذب آب استاندارد. دوان و استحکام بی نظیر. و قیمتی بسیار مناسب.وجودتون سلامت باشه

  20. باسلام این نوع آجر جدید در بازار باویژگی هایی همچون شکل ظاهری،مقاومت بالای آجر،و قیمت خیلی مناسبش در بازارخرید وفروش آجر خیلی سریع طرفداران خودش راپیدا کرده است.

  21. باسلام پروردگارا این آجرهای شما چقدر قشنگ هستند.ما جز مشتریانی هستیم که رضایت کامل از خریدمون داریم.و باعث افتخاره باشما آشناشدیم..

  22. سلام خسته نباشید اجرهای جهرم دیگه نیازی به تعریف ندارن با خپندن این مطالب کلی اطلاعات بهم اضافه شد ممنون از توضیحاتتون و‌راهنمایی تیم خوبتون

  23. با سلام
    میخواستم بدانم در امد حاصل از صادرات اجر سفالی تا چه حد سود اور است؟
    با تشکر

  24. سلام
    آجر سفال جهرم به دلیل رعایت تمام اصول مورد نیاز در تولید آجر از مراکز تولید باکیفیت ترین آجرها در ایران هستن.
    آیا نمایندگی هم اعطا میکنند؟

  25. سلام وقت بخیر
    تشکر جهت ارائه ی مطالب مفید و آموزنده ی سایت.
    آجر سفالی جهرم بسیار مقاوم و باکیفیت است.
    ما قصد داریم برای کار ساختمانی خود این محصول عالی را به صورت عمده خریداری کنیم.
    لطفا در خصوص قیمت نهایی و هزینه ارسال توضیحات بیشتری بفرمایید.
    تشکر

  26. واقعن محصول خیلی کیفیت بالایی داره و جز محصولاتی هست که اگر صادر بشن اسم ایران در بین سایر کشورها به خوبی در میره و البته ارز آوری خیلی بالایی برای کشورمون داره

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.