فروشگاه مرکزی آجر سنتی نما در تهران

فروشگاه مرکزی آجر سنتی نما در تهران این محصول پرکاربرد را با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می دهد. آجر یکی از مصالح ساختمانی پر مصرف و پر فروش می باشد که از گذشته تا به امروز در کارهای ساختمانی از آن استفاده می شود .این محصول با جنس های آهکی و بتونی و با استفاده از خاک رس ساخته می شود .آجرسنتی انواع فراوانی دارد و در قسمت های مختلف ساختمان کاربرد دارد .آجر های تولید شده در کشور از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار می باشند و طرفداران زیادی را نیز دارا می باشند.

فروشگاه مرکزی آجر سنتی نما در تهران

آجر سنتی به کدام کشورها صادر می شود؟

آجر سنتی به کدام کشورها صادر می شود؟ آجر سنتی از جمله مصالح ساختمانی است که در معماری و ساخت و ساز های ایرانی نقش مهمی دارد. یکی از محصولاتی است که هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور پر طرفدار می باشد و متقاضی زیادی دارد .آجر های سنتی در انواع مختلفی تولید می شوند و از جمله مصالح با کیفیت و مرغوب تولید شده در کشور می باشند .همچنین آجر سنتی نما رنگی می باشد و در رنگ های زرد و قرمز و قهوه ای در بازار وجود دارد .این محصول مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی دارا می باشد.

آجر سنتی صادراتی تولید شده در کشور به وفور تولید می شود و از طریق شرکت ها و مراکز متعدد و معتبر به روش های مختلفی به کشور های متقاضی این محصول فرستاده می شود .آجر سنتی تولید شده ی ایران به کشورهایی مختلفی از جمله کشور قزاقستان ، قطر، امارات به دلیل آسان تر بودن روابط تجاری با آن ها صادر می شود .همچنین ایران به دلیل این که با کشور تاجیکستان روابط تجاری خوب و نزدیکی دارا می باشد یکی از کشور های وارد کننده آجر سنتی ایران می باشد .یکی دیگر از کشورهایی که متقاضی زیادی برای خرید آجر سنتی ایران را دارد کشور روسیه می باشد که ظرفیت بالایی نیز دارا می باشد.

تولیدکنندگان آجر سنتی نما بزرگ

تولیدکنندگان آجر سنتی نما بزرگ تولید کنندگان آجر سنتی نما بزرگ این محصول پر کاربرد را با بالاترین کیفیت و مرغوبیت به بازار عرضه می کنند و اگر این محصول را به صورت عمده خریداری کنید بسیار به صرفه می باشد .چون وقتی خرید کلی انجام می شود و در حجم و مقدار بالا خرید صورت می گیرد قیمت تمام شده بسیار ارزانتر از قیمت موجود در بازار می باشد. خریدار با پرداخت هزینه کمتر محصول با کیفیت تر و مرغوب تری را تهیه می کند .همچنین این محصول را می توان به صورت اینترنتی به مراکز معتبر فروش آن سفارش داد و در اسرع وقت تحویل گرفت.

6

  1. سلام خسته نباشید
    اجر های سنتی جلوه خاصی میدن مخصوصا جاهایی مثل قهوه خانه و رستوران های سنتی
    ببخشید خرید عمده میتونم داشته باشم؟

  2. تولید کنندگان آجر سنتی نما بزرگ این محصول پر کاربرد را با بالاترین کیفیت و مرغوبیت به بازار عرضه می کنند و اگر این محصول را به صورت عمده خریداری کنید بسیار به صرفه می باشد . مثل خودم با قیمت عالی خرید کردم.

  3. تو همین تصاویر میشه به راحتی تشخیص داد که آجرهای سنتی نما چقدر زیباست و چگونه به راحتی و زیبایی کار رو در خواهد آورد.کیفیت،مرغوبیت و قیمت های مناسب،این محصول را به یک کالای خواستنی تبدیل کرده است.من که حتما از این محصولات زیبا و جذاب سفارش خواهم داد.

  4. اجر سنتی نما در تهران از شکل وظاهر زیبا برخوردار هستند خواهشا تبلیغ این نوع اجر وبیشتر کنید چون شهر سردشت و شهرهای کوچک پیدا نمیشه از این ها

  5. آجر نماهای سنتی، بزرگ بسیار زیبا هستند و استفاده از آنها برای نمای بیرونی خیلی ترند شده

  6. با سلام
    من از محصولتون خریداری کردم و راضی هستم
    ممنون از محصول خوبتون.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.