صادرات آجر خشتی به کشورهای همسایه

آجر خشتی، از جمله آجر های قدیمی و در عین حال کاربردی می باشد و این نوع آجر به دلیل دوام بالا و قیمت اقتصادی که دارد، همواره جز مصالح ساختمانی پرفروش محسوب می شود و از انواع آن ها، در ساخت انواع بنا ها و ساختمان ها استفاده می شود. به دلیل کیفیت بالای آجر خشتی، این محصول، گزینه ی مناسبی برای صادرات به کشور های مختلف، به خصوص کشور های همسایه می باشد.

صادرات آجر خشتی به کشورهای همسایه

موثرترین موارد بر قیمت آجر صادراتی

موثرترین موارد بر قیمت آجر صادراتی همان طور که می دانید، عوامل زیادی بر قیمت گذاری نهایی هر محصول اثر می گذارند، با توجه به این نکته، در ادامه به عواملی که می توانند بر قیمت نهایی آجر صادراتی تاثیر گذار باشند، می پردازیم.

نوسانات اقتصادی، یکی از مهم‌ترین عامل های مهم در تاثیر گذاری بر قیمت مصالح ساختمانی، از جمله آجر خارجی به شمار می رود، زیرا استفاده از مواد اولیه گران یا ارزان بی شک، باعث عدم تعادل در قیمت نهایی آجر خواهد شد. میزان استفاده‌ی انواع خاک رس و نوع آن، در آجر از دیگر عامل مهم در قیمت این محصول می باشد و به عنوان مثال، هر چقدر درصد خاک رس کلوئیت که در آجر به کار می رود بیشتر باشد، قیمت آن بالا خواهد رفت، چرا که این نوع خاک رس، کمیاب تر است و باعث افزایش سختی و مقاومت آجر می شود و به مراتب قیمت بالایی دارد. وزن محصول که برحسب گرم تعیین می شود نیز بر قیمت آجر اثر می گذارد و آجر هایی با اندازه های کوچک و وزن های سبک، می توانند انتخاب اقتصادی تری به نظر آیند. نحوه‌ی تولید و نوع پخت در کوره پزی آجر نیز از مهم ترین عامل ها در تاثیر آن بر قیمت این محصول است و آن ها به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شوند، که آجر صنعتی به دلیل تولید توسط متخصصان، استاندارد های لازم را داشته و در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

شرکت پخش آجر خشتی ایرانی

شرکت پخش آجر خشتی ایرانی امروزه پیشرفت عمران و شهرسازی و به دنبال آن، افزایش مصالح ساختمانی مورد نیاز در این عرصه و نیاز به تجدید نظر در تولید انواع آجر خشتی متناسب با کیفیت جهانی و استاندارد، تولید کنندگان را به تولید با کیفیت‌تر و انبوه‌تر این محصولات وا داشته، از این رو، این مرکز به عنوان بازار فروش و سفارش عمده آجر خشتی قم، همواره در تلاش است با عرضه آن‌، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. بازار عرضه و صادرات آجر نیز، با توجه کارکرد مطلوب و محبوبیت بالا و باکیفیت بودن آن، از رونق و فروش خوبی برخوردار است. این مرکز با عرضه آجر خشتی ایرانی به صورت عمده در سراسر کشور به صورت مستقیم با حذف دلالان بازار و واسطه ها، سعی در صرفه جویی در هزینه و زمان خریداران محترم دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.