شرکت فروش آجر نسوز صنعتی باکیفیت در تبریز

آجر نسوز صنعتی تبریز همان طور که از نامشان مشخص است نوعی از آجر با متریال مخصوص می باشد که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند، از این رو با توجه به کاربردهای فراوان آن در ساختمان‌ها و حتی صنایع مختلف تولید کنندگان درصدد تولید عمده یکی از باکیفیت ترین آجرهای نسوز با عنوان آجر نسوز صنعتی در تبریز هستند.

شرکت فروش آجر نسوز صنعتی باکیفیت در تبریز

نکاتی کلیدی در تهیه آجر نسوز صنعتی

نکاتی کلیدی در تهیه آجر نسوز صنعتی همان طور که می دانید آجرهای نسوز با توجه به خاصیت خود، کاربردهای مختلفی دارند ، از جمله مقاومت بالای آنها در مقابل حرارت می باشد که این خاصیت آن باعث طول عمر طولانی آن می شود که مسائل اقتصادی را نیز در این امر مطرح می کند به عنوان مثال تابش نور مستقیم در طولانی مدت در نمای ساختمان ها به مرور زمان آنها را از بین می برد ولی استفاده از آجر نسوز این آسیب را به صفر می رساند، علاوه براین از آجر نسوز با توجه به خاصیت گفته شده در بسیاری از صنایع از جمله صنایع شومینه سازی نیز استفاده می شود ، همچنین ساخت کارگاه های کوره پزی و هر نوع صنایعی که دمای محیط بالایی دارند استفاده از انواع آجر نسوز پیشنهاد می شود، در ادامه به چند مورد از آجرهای نسوز پرداخته می شود.

آجر نسوز سیلیسی: آجرهای که از مواد معدنی به نام سیلیس به دست می آید ،ماده معدنی سیلیس از جمله خاکهای معدنی است که مقاومت بالا در مقابل دمای زیاد دارد که در نمای ساختمان ها استفاده می شود.

آجر نسوز مخصوص: در این نوع آجر نسوز صادراتی از چند آلیاژ فلزی برای نسوز کردن آن استفاده می شود، که از این نوع آجر بیشتر در شومینه سازی و کوره پزی استفاده می گردد.

آجرنسوز قلیایی: در این نوع آجر از اکسیدهای قلیایی چون، منیزیم اکسید استفاده می شود، که همانند دیگر آجرهای نسوز، بیشتر در صنایع ذوبی کاربرد دارند.

آجرنسوز آلومینیومی: بیشترین مواد به کار برده در متریال این نوع آجر پودرهای آلومینیومی و اکسیدهای آلومینیومی می باشد که علاوه بر سبکی آجر، باعث نسوز بودن آن می شود زیرا آلومینیوم دمای ذوب بالایی دارد از این رو از این آجر نسوز آلومینیومی، بیشتر در کوره های ذوب آهن و ذوب شیشه استفاده می شود.

پخش مستقیم آجر نسوز صنعتی ارزان در تبریز

پخش مستقیم آجر نسوز صنعتی ارزان در تبریز بازار آجر نسوز صنعتی ارزان در تبریز با توجه به مرغوبیت و کیفیت بالای آن همواره، فروش حداکثری را به خود اختصاص می دهد، از این رو این مجموعه یکی از مراکز معتبر فروش انواع آجرهای نسوز در پخش مستقیم آن می باشد که سعی دارد با فروش مستقیم محصولات با کیفیت خود را در انواع آجر نسوز ساختمانی و نسوز را با حذف واسطه ها به صورت ارزان قیمت و متناسب را برای خریداران محترم ارائه دهد.

24

  1. آجر نسوز صنعتی تبریز در این سال ها تونسته جایگاه خوبی رو در بین مشتری ها کسب بکنه به خاطر مقاومت بالای آب و هوایی، نصب آسون و تنوع در طرح و رنگ.
    ممنونم از تیم خوب آجر آدرین به خاطر راهنمایی خوبشون

  2. از مزایای آجر نسوز صنعتی تبریز اون هم از نوع قلیایی این است که این آجر دمای ۵۵۰ تا۱۸۰۰ درجه را تحمل میکنه و در صنایع سیمان و فولاد و صنایع غیر آهنی کاربرد فراوان دارد
    ممنونم از تیم آجر آدرین به خاطر راهنمایی خوبشون

  3. سلام ودرود وتشکر بابت مطالب خوبتون.امروزه به منظور حفظ و ماندگاری بناها در برابر سایش و یخبندان‌های مکرر و قابلیت مصرف در تمامی شرایط اقلیمی از آجر نسوز استفاده می‌شود و مورد توجه افراد زیادی هست با تشکر از ارائه اجر های با کیفیتتون

  4. شومینه ساخته شده با آجر نسوز سیستم گرمایشی بسیار زیبایی در خانه بوجود می آورد که حس گرما و روح زندگی را در خانه تان زنده می کند.

  5. وقت بخیر
    آجر صنعتی نسوز تبریز قیمت بسیار خوبی داره در برابر حرارت واقعا مقاوم هست و خرید از شما باعث اطمینان خاطر هست ممنونم از ارسال به موقعتون.

  6. سلام روز خوش
    کسانی که میخوان نمای ساختمانی با دوام و طول عمر بالایی داشته باشد که مجبور نباشن در مدت زمان نسبتا کوتاهی آن‌ ها تعویض کنن.
    این اجر ها مناسب ترین انتخاب است چون در برابر گرما مقاوم است.

  7. آجر نسوز صنعتی تبریز به دلیل مقاومت بالا برای نمای ساختمان که آفتاب اذیت نکنه خریداری کردم و با تشکر از دوستای عزیزم که من با مجموعه شما آشنا که با خرید اینترنتی سود کمتری پرداخت کردم

  8. سلام خسته نباشید
    ممنون که انواع این اجر هارو قرار دادید برای کسانی که قصد خرید دارن واقعا مطالب مفید و کارامد است.
    ممنون از سایت خوبتون بابت کیفیت محصول هاتون و اینکه در کمترین زمان بار رو تحویل میدن

  9. سلام وقت بخیر ممنون مقاله عالی و کاربردی بود استفاده کردیم اگه میشه لطف کنید راهنمایی کنید در چه شهر یا استان هایی شعبه دارید و ارسالتون به چه صورت هست

  10. با سلام و درود
    لطفا در رابطه با تنوع کیفیت و قیمتشون و اینکه در برابر یخ زدگی چقدر مقاومت دارند؟
    با تشکر

  11. خریدهای ما از این مرکز به صورت عمده می باشد.از مدیریت و نوع برخورد و قیمت های این مجموعه رضایت کامل داریم.ان شاالله بتوانیدهمیشه پرقدرت و باصلابت به فعالیت های خود ادامه دهید.

  12. آجر نسوز صنعتی تبریز در مقایسه با آجر نسوز های دیگر باکیفیت تر ،مرغوب تر و مقرون به صرفه تر بود بسیار سپاسگزار

  13. آجرنسوز صنعتی تبریز یکی از محصولات باکیفیتی است که ما برای ساختمان سازی از آن استفاده می نمائیم.این محصول از لحاظ قیمت و کیفیت فوق العاده و به صرفه می باشد.

  14. اجر نسوز صنعتی با کیفیت تبریز انواع این اجر نسوز قیلیایی و الومینیمیوم مخصوص وسیلیسی خوب دربارشون شرح دادید اگر ابعادشون وبگید بهتر هست

  15. بازار آجر نسوز صنعتی در تبریز با توجه به مرغوبیت و کیفیت بالای آن فروش حداکثری را به خود اختصاص می دهد، از این رو این مجموعه یکی از مراکز معتبر فروش انواع آجرهای نسوز در ایران می باشد.

  16. آجر های نسوز تبریز حرف اول را در اقتصاد و کیفیت و زیبایی در کشور میزنه و میتونیم با خیال آسوده و راحت بدون حضور خرید کنیم و لذت ببریم

  17. باسلام من اصلا درمورد انواع آجرهای نسوز اطلاعاتی نداشتم.ممنونم ازسایت خوبتون. ببخشید چه نوع آجری بیشتر در نما ساختمان استفاده میشه.

  18. باسلام ازاینکه توجه ویژه به مشتری هاتون دارید و درک کامل از نیازهای مارو دارید.نهایت تشکر و قدردانی را دارم.شماها سرمایه های اصلی ماهستید.

  19. باسلام باتوجه به شهرت بالای کارخانه شما ماهم ازتون خرید کردیم که در کل از آجرها و ارسال راضیم.در پروژه های بعدی هم باز ازتون خرید میکنیم.

  20. با سلام
    این اجر قیمت و کیفیت خوبی دارد
    ممنون از سایت خوبتون.

  21. با سلام
    ممنون از اطلاعات مفیدتون خیلی خوب و کاربردی بود

  22. سلام
    استفاده از آجر نسوز در نمای ساختمان بسیار زیبا و چشم نواز است و به علت مقاومت بسیار در دمای بالا و حرارت در اثر تابش و گرمای خورشید به مرور زمان تغییر رنگ نخواهد داد زیبایی اولیه خود را حفظ خواهد کرد

  23. باسلام ماشین آجرهای ماهم به سلامت رسید.بنا خیلی از آجرهاتون تعریف می‌کرد.میگفت استحکام بالایی دارند و دیر می‌شکنند.متشکریم.

  24. سلام وقت عالی بخیر
    بسیار خرسند هستیم که می توانیم آجر نسوز صنعتی باکیفیت در تبریز را به صورت آنلاین و با قیمت مناسب و بدون واسطه به راحتی خریداری کنیم.
    طی چند روز آینده جهت ثبت سفارش حتما با کارشناسان فروش‌ شما تماس خواهیم گرفت.
    کسب و کارتون پر رونق

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.