شرکت تولید آجر نسوز صنعتی اصفهان با پایین‌ترین قیمت

آجر نام یکی از مصالح ساختمانی بسیار پرکاربرد است که از آن برای احداث زیرساخت تمام ساختمان ها یا طراحی نمای بیرونی آن ها استفاده می شود و بر اساس نوع کاربردشان دارای مدل های متنوعی هستند که یکی از آن ها آجر نسوز می باشد، شرکت تولید کننده آجر نسوز صنعتی اصفهان این محصول را به صورت گسترده ای در کشور پخش می کند و با پایین‌ترین قیمت ممکن به دست مصرف کننده های محترم می رساند.

شرکت تولید آجر نسوز صنعتی اصفهان با پایین‌ترین قیمت

مدل های متنوع انواع آجر نسوز

مدل های متنوع انواع آجر نسوز آجر نسوز محصولی است که مقاومت حرارتی خیلی زیادی دارد و از موادی تشکیل شده است که می توانند به خوبی حریق را تحمل کنند، این محصولات بیشتر در ساخت نمای آجری ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند و در مدل های متنوعی یافت می شوند که ما در ادامه این مطلب به چند نمونه از آجرهای نسوز اشاره خواهیم کرد:

  • آجر های قلیایی نسوز: در ساخت این آجر ها علاوه بر مواد اولیه معمول مثل خاک رس از اکسید فلزاتی چون آهن و کروم و موادی مثل منیزیم استفاده می شود که توان حرارتی آن را بالا می برند از این آجر در کوره فولاد، سیمان و شیشه استفاده می شود.
  • آجر های آلومینیومی: این محصولات را با استفاده از اکسید آلومینیوم تولید می کنند و همین ماده موجب می شود که خاصیت نسوز بودن پیدا کنند. از آن ها هم در کوره های فولاد و شیشه استفاده می گردد.
  • آجر های سیلیسی: در داخل آن ها از اکسید فلزات مختلفی مثل آهن، آلومینیوم و تیتانیوم استفاده می شود و آن ها را در صنایع تولید فولاد، سرامیک و شیشه برای ساخت کوره به کار می برند.
  • آجر نما دستی: این محصولات را برای استفاده در ساخت نمای ساختمان ها به کار می برند و همچنین این کالا باعث جذب رطوبت نمی شوند و دچار تغییر رنگ نمی گردند و مقاومت حرارتی بالا دارند.

قیمت انواع آجر نسوز صنعتی در اصفهان

قیمت انواع آجر نسوز صنعتی در اصفهان به روز ترین قیمت خرید و فروش انواع و اقسام آجر نسوز صنعتی در اصفهان و مشهد با توجه به نوع مواد اولیه به کار رفته در تولید این آجر ها و درجه کیفی آن ها تعیین می شود، و خوب است بدانید به کار گیری درگاه های پخش و فروش مستقیم و بی واسطه منجر به کاهش نرخ این محصولات خواهد شد.

برای خرید آجر درجه یک نسوز می توانید به راحتی از درگاه های خرید و فروش اینترنتی مختلف موجود در بستر فضای مجازی استفاده کنید. تا آن ها را از راه دور و به صورت غیر حضوری سفارش دهید و در اسرع وقت به کمک پست یا پیک مخصوص شرکت محصول مورد نظر را در مقابل خانه خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.