خرید بدون واسطه آجر سفال تیغه ای از تولیدکنندگان

خرید بدون واسطه آجر سفال تیغه ای از تولیدکنندگان همیشه از بازار گرمی برخوردار می باشد چون مشتریان می توانند با قیمت درب کارخانه محصول را تهیه کنند که این می تواند هر خریداری را مجذوب نماید. آجر سفالی همان آجر سوراخ دار می باشد که در برابر رطوبت و آب مقاومت بالایی دارد و چون از خاک رس ساخته می شود برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی کند و وزن زیادی روی ساختمان ایجاد نمی نماید چون سبک می باشد.

خرید بدون واسطه آجر سفال تیغه ای از تولیدکنندگان

نکات مهم در خرید آجر سفال درجه یک

نکات مهم در خرید آجر سفال درجه یک نکات مهم در خرید آجر سفال درجه یک شامل گزینه های زیر می شوند:

  • آجر سفال درجه یک باید رنگ یک دستی داشته باشد و نباید به تیرگی رنگ آن متمایل باشد رنگ این مدل آجر به زرد باید تمایل داشته باشد.
  • هیچ گونه شیار و ترکی نباید روی سطح داخلی و بیرونی آجر وجود داشته باشد در واقع اگر پخت آجر نامناسب باشد باعث می گردد روی آجر ترک و شیار ایجاد شود.
  • لب پریدگی و شکستگی در لبه های آجر وجود نداشته باشد.
  • به ابعاد و اندازه آن توجه نمایید‌.

یکی از نکات مهم در هنگام خرید آجر سفالی ابعاد آن می باشد که در ابعاد ۱۵×۳۸×۲۰، ۲۰×۲۰×۲۰ و ۱۵×۲۰×۲۰ تولید می شود از تیغه 7 تا 10 برای دیوارهای داخلی استفاده می گردد و از ابعاد 7 و 5 سانتی متر برای عایق حرارت و صوت استفاده می کنند.

این نوع آجر کیفیت بالایی دارد که در دو نوع درجه یک و درجه دو تولید می شود که در مناطق پر باران و مرطوب باید از آجر سفالی درجه یک استفاده گردد و در هنگام نصب آن باید از ملات باکیفیت استفاده شود چون ملات بی کیفیت می تواند باعث ایجاد شوره در دیوار شود در واقع 80 درصد شوره روی آجر به دلیل ملات مناسب است‌ و نمک و آهک، ملات نباید داشته باشد.

در برابر آتش سوزی آجر سفال مقاوم باشد و برای ساختمان های چند طبقه گزینه مناسبی محسوب می شود و چون سبک است وزن زیادی روی ساختمان ایجاد نمی کند و با توجه به سوراخ هایی که دارد حمل و نقل آن آسان است‌ و همین ها باعث شده اند خرید آجر سفال ارزان و سقفی همیشه و در هر شرایطی از بازار پر رونقی برخوردار باشد.

لیست آخرین قیمت آجر سفال تیغه ای

لیست آخرین قیمت آجر سفال تیغه ای لیست آخرین قیمت آجر سفال تیغه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • تغییرات نرخ ارز
  • درجه یک یا دو بودن ان
  • نوع خرید
  • نوع برند
  • قانون عرضه و تقاضا

علاوه بر قیمت در هنگام خرید آجر سفالی باید به کیفیت تولید، اندازه و ابعاد، یکنواخت بودن رنگ و درجه یک و دو بودن آن توجه ویژه ایی کنید و برای اطمینان از کیفیت محصول به سراغ برند های صاحب نام بروید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.