تهران بزرگترین پخش کننده آجر درجه یک به سراسر کشور

آجر از جمله مصالح ساختمانی می باشد و این محصول در انواع مختلفی از قبیل آجر سفید، آجر سفالی، آجر بتنی، آجر ماسه آهکی و … تولید می شود. استفاده از این محصول بی نظیر جهت چیدن دیوار، کف سازی و…کاربرد دارد. آجر علاوه بر جنبه کاربردی، جنبه تزیینی و زیبایی نیز دارا است و برای ساخت انواع شومینه و کرسی استفاده می گردد. شهر تهران از بزرگترین پخش کنندگان آجر درجه یک به سراسر کشور می باشد و آجر تهران را می‌توان یکی از با کیفیت‌ترین آجرهای موجود در بازار دانست.

تهران بزرگترین پخش کننده آجر درجه یک به سراسر کشور

آشنایی با فرایند تولید آجر

آشنایی با فرایند تولید آجر آجر های موجود در بازار به دو روش تر و خشک تولید می شود. یکی از مهم ترین مواد اولیه برای تولید آجر، خاک رس می باشد‌‌. خالص بودن خاک رس در تولید آجر از اهمیت بالایی برخوردار است و در بالا رفتن کیفیت آجر تاثیر بسزایی دارد. از این‌رو عمل غربالگری خاک باید به صورت کامل و جامع انجام شود تا ریشه های گیاهان و مواد ریز به وسیله الک از خاک را جدا گردیده و خاک رس برای تولید آجر آماده شود.

اولین مرحله برای تولید آجر، تهیه گل رس می باشد، از این رو به خاک رس، آب اضافه می گردد. ترکیب خاک رس و آب باعث ایجاد خمیر یکدستی می شود. در مرحله بعد خمیر آجر توسط قالب‌های مشخص، قالب زنی می گردد. در بعضی از مراکز به روش دستی عملیات قالب زنی صورت می پذیرد اما بعضی مراکز نیز با بهره گیری از دستگاه های اتوماتیک این عملیات را انجام می دهند.

در مرحله بعد آجر های قالب زده در معرض و مجاورت هوا خشک شده که این روش در مراکز سنتی صورت می پذیرد، اما امروزه انواع کوره های آجرپزی جهت پختن آجر و خشک شدن آن به وجود آمده است. بالا بودن کیفیت آجر تولید شده به عوامل متعددی از قبیل بالا بودن کیفیت مواد اولیه و نحوه تولید این محصول بستگی دارد. از این رو برای تهیه این محصول باید به مراکز معتبر مراجعه نمود تا از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل شود.

بازار فروش آجر درجه یک در تهران

بازار فروش آجر درجه یک در تهران مجموعه ما در بازار فروش آجر درجه یک و باکیفیت در تهران فعالیت دارد. کیفیت بالا و قیمت مناسب از اصول مهمی است که در این مجموعه رعایت می گردد و باعث تمایز محصولات ما از محصولات رقبای دیگر گردیده است و مفتخریم رضایت مشتریان عزیز در جهت استفاده از محصولی کارآمد و کاربردی فراهم آوریم. ما مفتخریم علاوه بر تامین بازارهای داخلی، در بازارهای خارجی حضور یابیم و به عنوان صادر کننده موفق این محصول به کشورهای دیگر فعالیت نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.