تفاوت آجر خام با صنعتی‌ در چیست؟

آجر خام با آجر صنعتی دارای تفاوت های زیادی می باشد .برای مثال آجر خام از مقاومت پایین تری برخوردار است .به همین دلیل در انجام ساخت و ساز از آن کمتر استفاده می شود .اما انواع آجر صنعتی به دلیل این که به خوبی تهیه شده اند و درون کوره حرارت لازم به آنها داده شده است ،دارای مقاومت بسیار زیادی می باشند و برای ساختمان سازی و ایجاد بنا از این دسته آجر به فراوانی استفاده می شود.

تفاوت آجر خام با صنعتی‌ در چیست؟

نکاتی مهم درباره کیفیت آجر

نکاتی مهم درباره کیفیت آجر آجر دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از آن‌ها کیفیت و مقاومت خاص مربوط به خود را دارا می باشند. اگر بخواهیم انواع آجر را بر اساس مقاومت تقسیم بندی کنیم می‌توانیم تقسیم بندی های متفاوتی برای آنها در نظر بگیریم .چرا که برخی از انواع آجرها دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و نسبت به عوامل مختلفی مثل دما و رطوبت و همچنین حرارت می توانند کیفیت خود را به خوبی حفظ کنند .اما دسته ای دیگر از آنها از کیفیت پایین تری برخوردار هستند ،بنابراین، باید از عوامل نامبرده شده دور باشند.

توجه داشته باشید که اگر برای تولید آجر از خاک با کیفیت رس استفاده شود و عملیات تولید کردن آن به خوبی و با رعایت نکات لازم انجام گرفته شده باشد ،قطعا آجر مورد نظر مقاومت خوبی خواهد داشت. همچنین باید آجر درون کوره برای مدت مشخص قرار داده شود تا به خوبی پخته شود .لازم است بدانید که قرار دادن آجر درون کوره باعث می‌شود که مقاومت آن افزایش پیدا کند. یزد یکی از مناطقی می باشد که تولید‌ کننده اصلی آجر مرغوب و باکیفیت در انواع مختلف می باشد. چون در مراکز تولیدی ساخت آجر با رعایت استانداردهای لازم انجام می‌گیرد ،بنابراین تمامی آجرهای تولید شده در این منطقه از مقاومت خوبی برخوردار هستند.

پخش کننده آجر خام صادراتی ایران

پخش کننده آجر خام صادراتی ایران این مرکز پخش کننده آجر خام صادراتی ایرانی، همواره ابعاد و اندازه های مختلفی از این آجرها را به صورت عمده از طریق روش‌های مستقیم و غیر مستقیم پخش می‌کند .همانطور که می‌دانید استفاده از آجر بسیار زیاد است .بنابراین پخش آن هم باید به صورت مداوم و کلی انجام بگیرد .تا افراد بتوانند از سایر نقاط دسترسی به راحتی به اشکال مختلفی داشته باشند. خوشبختانه به دلیل اینکه مراکز تولید کننده آجر خام به صورت مداوم کار تولید این آجرها را در انواع مختلف انجام می‌دهند ،بنابراین برای عرضه کردن آنها هیچگونه مشکلی به وجود نمی آید .به خاطر داشتن پخش مستقیم و پیوسته هیچگاه مشکل کمبود آن به وجود نمی‌آید .به همین خاطر می‌توان همیشه مقاوم ترین انواع آن را با قیمتی مناسب تهیه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.