بزرگترین مرکز پخش آجر کوچک در تهران

آجر یکی از پر کاربرد ترین انواع مصالح ساختمانی است و دارای نمونه های مختلفی می باشد، همچنین در ابعاد گوناگونی تولید می گردد. آجر کوچک یکی از پر مصرف ترین انواع آجر ها است که در این مرکز با کیفیتی عالی تولید می گردد، این مرکز، بزرگترین مرکز پخش آجر کوچک در تهران می باشد که بهترین انواع آجر را با مناسب ترین قیمت عرضه می نماید.

بزرگترین مرکز پخش آجر کوچک در تهران

مراحل تولید انواع آجر درجه یک

مراحل تولید انواع آجر درجه یک همانطور که می دانید آجر ها دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام از آنها دارای کارایی خاصی هستند و در ساختمان سازی به عنوان یکی از پر استفاده ترین انواع مصالح بکار می روند، آجر های سفالی و آجر های نما دو نمونه از انواع این محصول می باشند و کیفیت آنها ارتباط مستقیمی با روش تولید آن دارد که در ادامه مختصرا مراحل تولید انواع آجر درجه یک را بیان خواهیم نمود.

اولین مرحله در تولید آجر انتخاب و تهیه خاک رس مناسب و غربالگری آن می باشد تا هر نوع ناخالصی نظیر خار و خاشاک و شاخه ها خشکیده درختان در آن وجود نداشته باشد، چرا که وجود این ناخالصی ها در گل در زمان پخت آن در کوره موجب سوختن آن خواهد شد و از مقاومت و کیفیت نهایی آجر کاسته می شود، در مرحله بعد حدود بیست درصد از حجم خاک را آب اضافه می کنند و آن را تبدیل به گل می کنند و سپس اقدام به قالب زنی آن می نمایند.

در مرحله بعد پس از قالب گیری خشت آن را به کوره های آجر پزی منتقل می نمایند و اقدام به پخت آجر ها می کنند، در کوره های آجر پزی اتوماتیک تمام این مراحل بیان شده به صورت کاملا اتوماتیک و با استفاده از ماشین آلات مخصوص این کار انجام می شود. در روش های سنتی تولید آجر بیشتر مراحل تهیه خشت و قالب گیری و انتقال به کوره توسط نیروی انسانی انجام می شود که امروزه این روش از تولید آجر کاملا منسوج شده است.

سفارش عمده آجر کوچک مخصوص نما

سفارش عمده آجر کوچک مخصوص نما این مجموعه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آجر مخصوص نما و انواع آجر های سفالی در ابعاد مختلف می باشد، شما می توانید برای سفارش عمده آجر کوچک مخصوص نما که دارای بالاترین کیفیت می باشد از طریق سفارش این محصول از مرکز یاد شده، اقدام نمایید.

از جمله بهترین انواع آجر های ساختمانی با کیفیت با مناسب ترین قیمت در این مرکز عرضه می گردد. این وب سایت راه ارتباطی میان شما و کارشناسان قسمت فروش این مرکز می باشد تا سفارشات عمده شما را ثبت و در کمترین زمان ممکن به دستتان برساند.

2

  1. من سفارش عمده این آجرها رو دارم. قیمت عمده چنده؟ و هزینه ارسال به مشهد چنده؟

    • سلام خانم محمدی عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی میکنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.