بزرگترین مرکز عرضه آجر تیغه در یزد

مراکز مختلفی در داخل کشور در حال تولید و عرضه انواع آجر هستند.شرکت ما بزرگترین مرکز عرضه آجر تیغه در یزد است .تیم حرفه ای ما به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت هستند .تا نیازهای شما مشتریان عزیز را بتوانند تامین کنند. هم چنین محصولاتمان مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده اند و کیفیت بسیار بالایی دارند .کالاهای مجموعه ما به بهترین شکل ممکن طراحی و تولید شده اند .آجر قرمز یکی دیگر از محصولات پرفروش شرکت ما است.

بزرگترین مرکز عرضه آجر تیغه در یزد

معرفی مدل های مختلف آجر اصل

معرفی مدل های مختلف آجر اصل در ادامه این مطلب مدل های مختلف آجر اصل را به شما معرفی می کنیم .با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.
آجر تیغه: ماده اولیه اصلی این کالا خاک رس است و به گونه ای طراحی و تولید شده است که قابلیت تحمل وزن های بسیار سنگین را نیز دارد .کاملا مقاوم است و وزن بسیار کمی نیز دارد .در ساختمان سازی از این کالا استفاده می کنند .هم چنین این محصول طول عمر بسیار بالایی دارد .با عوامل مختلف محیطی نظیر: رطوبت، حرارت و سرما کیفیت خود را از دست نمی دهد.

این محصول قیمت بسیار مناسبی دارد .به همین علت به راحتی با کمترین بودجه این آجر را میتوانید تهیه کنید .هم چنین حفره هایی به شکل مربع دارد.
آجر قرمز: از این محصول در مکان های مختلفی استفاده می کنند .این آجر حاوی اکسید آهن است .به همین علت رنگ قرمزی دارد .هم چنین لکه ها، کثیفی ها و آلودگی ها به بافت های داخلی این کالا نفوذ نمی کند .اندازه کوچک تری به نسبت آجرهای دیگر دارد.

با عرضه انواع آجر به صورت عمده و خرده سهم بیشتری از بازار را در دست گرفته ایم .محصولاتمان از بهترین مواد اولیه موجود در بازار تولید شده اند .در واحد کنترل کیفی کالاهای خود را از هر نظر بررسی و آزمایش می کنیم تا محصول نامرغوبی را به بازار ارائه نکنیم.

قیمت بهترین آجر تیغه درجه یک

قیمت بهترین آجر تیغه درجه یک قیمت بهترین آجر تیغه درجه یک در مجموعه ما بسیار ارزان تر از مراکز دیگر می باشد .هدف اصلی شرکت ما افزایش قدرت خرید خریدار است .همه ساله حجم بسیار زیادی از کالاهای خود را به کشورهای مختلف صادر می کنیم .کیفیت محصولاتمان به قدری بالا است که هر سال به تعداد مشتریان دائمی خارجی شرکت ما اضافه می شود .محصولات مجموعه ما تمامی آن چیزی را که شما از یک آجر صادراتی انتظار دارید را دارا هستند.

جهت استعلام قیمت هر محصولی با واحد فروش تماس بگیرید .واحد فروش به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی خواهند کرد .سفارشات خود را به راحتی در عرض چند دقیقه به صورت اینترنتی از طریق این سایت میتوانید سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.