بزرگترین تولیدکنندگان آجر سفید نما در ایران

بزرگترین تولید کنندگان آجر سفید نما در ایران، این محصول را مطابق را استاندارد های جهانی تولید کرده و از بهترین متریال اولیه برای تولید آن استفاده می کنند، تولید کنندگان فوق، محصولی با کیفیت را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران قرار می دهند. متقاضیان می توانند برای اطلاع از اسامی تولیدکنندگان فعال در این زمینه، به نمایندگی و شعب پخش و فروش فعال مراجعه کنند و از تخفیفات ویژه ای بهره مند شوند.

بزرگترین تولیدکنندگان آجر سفید نما در ایران

نکات مهم در خرید آجر درجه یک

نکات مهم در خرید آجر درجه یک در زمان خرید آجر درجه یک می بایست به نکاتی توجه نمود که به شرح زیر است:

  • از لحاظ ظاهری دارای شکل مناسبی بوده و عایق مناسبی برای صدا و حرارت و نصب راحتی داشته باشد و هزینه های نگهداری از آن بالا نباشد.

معمولا بر روی آجر های تولیدی به صورت تصادفی آزمایش هایی انجام می شود، که نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت آن ها است، به همین دلیل باید از تولیدی هایی این محصول را خریداری کنیم، که آزمایش های لازم را بر روی محصول انجام داده باشند.

  • انجام آزمایش مقاومت فشاری: این کار جهت بررسی مقاومت آجر به کار می رود و در واقع مقاومت آجر در برابر شکنندگی مورد سنجش قرار می گیرد، آجری می تواند در مقابل شکنندگی مقاوم باشد، که از متریال اولیه با کیفیت در تولید آن به کار برود.
  • آزمایش مقدار جذب آب: در این آزمایش، آجر مورد نظر را به مدت یک روز در آب قرار می دهند و دوباره وزن کرده، سپس دو وزن اندازه گیری شده را از هم کم می کنند و این اختلاف وزن، میزان جذب آب را نشان می دهد و هرچه میزان آن کمتر باشد، محصول از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.
  • انجام آزمایش سنجش شوره: در این آزمایش در ابتدا آجر را درون آب فرو می کنند و بعد از چند ساعت از آب خارج نموده و زیر نور خورشید قرار می دهند تا خشک شود، در صورتی که پس از خشک شدن شوره نزند، دارای مرغوبیت بالایی بوده و مناسب ترین گزینه برای استفاده در نمای ساختمان است.
  • آزمایش ضربه: در این آزمایش آجر را از فاصله یک متری رها می کنند و در صورتی که آجر دچار شکستگی شود، کیفیت مطلوبی نداشته و گزینه مناسبی برای ساخت و ساز نخواد بود.

قیمت کلی آجر سفید نما صادراتی

قیمت کلی آجر سفید نما صادراتی قیمت کلی آجر سفید نما صادراتی، به هزینه ترخیص کاری وابسته می باشد و درجه یک و با کیفیت بودن و هزینه های تولید و نوع متریال به کار رفته در محصول، از عوامل تاثیر گذار بر قیمت آجر می به شمار می روند و قیمت کلی آجر سفید نما صادراتی، مشمول تخفیفات ویژه ای می باشد و خریداران می توانند به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز اقدام به خرید کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.