بدترین نوع آجر ماشینی در بازار شاهرود

آجر ماشینی شاهرود به دلیل کیفیت بالا و کاربرد بسیار زیادی که دارد امروزه بسیار محبوب و پر طرفدار است. اجر ماشینی در ساخت و ساز ساختمان کاربرد فراوانی دارد به همین دلیل از سوی پیمانکاران خریداری می شود. برای اطلاع از مراحل تولید آجر ماشینی و ویژگی های این محصول، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بدترین نوع آجر ماشینی در بازار شاهرود

مراحل تولید انواع آجر ماشینی

مراحل تولید انواع آجر ماشینی

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش جمعیت، در شهرهای مختلف کشور ساخت و ساز بسیار افزایش پیدا کرده است. با توجه به این نکته فروش مصالح ساخت و ساز نیز رو به افزایش است و پیمانکاران به دنبال بهترین و مرغوب ترین محصولات برای ساخت و ساز می گردند. یکی از این مصالح کاربردی و ضروری آجر ماشینی می باشد. این محصول که بدنه ی ساختمان را تشکیل می دهد باید از مواد مرغوبی ساخته شود تا امنیت ساختمان را تامین نماید.

مراحل تولید این محصول کاربردی، بسیار ساده، در عین حال مهم و ضروری است. مراحل تولید انواع آجر ماشینی به شرح ذیل می باشد:

  • روش گل نرم
  • روش گل سفت
  • روش رس خشک

روش اول به صورت سنتی و قدیمی در ایران اجرا می شود. به این صورت که در ابتدا خاک رس را خیس می کنند و بعد در قالب های به خصوص قرار می دهند تا شکل گیرد. روش دوم، که بیشتر در کشورهای خارجی کاربرد دارد به این صورت است که آب کمتری را به رس اضافه می کنند تا سفت تر و محکم تر ساخته شوند. در هر دو روش گفته شده از کوره ی مخصوصی استفاده می کنند که این کوره، به کوره ی آجرپزی شهرت دارد. روش آخر نسبت به دو روش دیگر مدرن تر و به روز تر است و امروزه بیشتر از این روش برای تولید آجر ماشینی استفاده می کنند.

شرکت تولید آجر ماشینی شاهرود

شرکت تولید آجر ماشینی شاهرود

شرکت تولید آجر ماشینی شاهرود به صورت 24 ساعته آماده ی پاسخگویی به شما مشتریان عزیز و گرامی است. این شرکت صادراتی علاوه بر آجر ماشینی، آجر فشاری نیز تولید می کند و به صورت حضوری، غیر حضوری، عمده و تکی در سراسر کشور عرضه می نماید.

شما مشتریان عزیز و گرامی برای خرید این محصول می توانید به سایت ما مراجعه کرده و خرید خود را به صورت غیر حضوری ثبت نمایید. با خرید غیر حضوری علاوه بر اینکه در وقت خود صرفه جویی کرده اید، از مزایای ویژه ای نیز برخوردار می شوید که این مزایا شامل تخفیفات ویژه بر روی محصولات و ارتباط با واحد کارشناسان فروش است. کارشناسان بخش فروش به صورت 24 ساعته در خدمت شما مشتریان گرامی هستند تا فرآیند خرید را به راحتی پشت سر گذاشته و از خرید خود نهایت لذت را ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.