بازار فروش آجر سفال قرمز در سال ۱۴۰۰

آجر سفال قرمز، آجریست که در صنعت ساختمان سازی استفاده میشود و جز پر استفاده ترین مصالح ساختمانی است. به اسم های دیگری چون: آجر نمای سوله سازی یا آجر نمای لفتون یا آجر سوراخدار معروف است.از خصایص آجر نمای قرمز میتوان به ضد سایش بودن، مقاومت فشاری بسیار بالا، زیبا سازی ساختمان، عدم جذب آب بسیار پایین و…اشاره کرد.آجر رنگ قرمز از خاک های شیل، به دلیل حرارت بالا آجرها به رنگ قرمز در می‌آید.

بازار فروش آجر سفال قرمز در سال ۱۴۰۰

در مورد آجر سفال بیشتر بدانید

در مورد آجر سفال بیشتر بدانید آجر سفال ها از نظر رنگ و ساخت و شکل و… با نهایت دقت ساخته میشوند و با توجه به نوعشان در نقاط مختلف ساختمان ها بکار برده میشوند و به آنها بلوک های سفالی هم میگویند و از انواع آجر سفال ها میتوان به دو نوع دیواری و سقفی اشاره کرد که اجر های سفالی از نظر مدل هم به دو مدل درجه یک و درجه دو تولید میشوند و اجر سفال درجه ی یک کیفیت بهتری نسبت به درجه ی دو دارد چراکه سفال درجه یک هم وزن کمتری دارد و هم دارای ترک کمتری است.

در قسمت ساختمان سازی آجرها به دو دسته ی آجرهای فشاری و آجرهای ماشینی تقسیم میشوند که آجر های فشاری برای کلیه کارهای ساختمانی از جمله طاق ضربی، تیغه چینی و…مناسب است و اجر ماشینی به دو رنگ قرمز و سفید است که در نماسازی از آن استفاده میشود. تفاوت اجر فشاری با اجر ماشینی در جنس سفال و سوراخ هایی است که باعث سبکی اجر و در نهایت چسبندگی مناسب با ملات میشود.

سلامت جداره های داخلی آجر از مهم ترین عامل کیفیتش است و این جداره ها باید بدون ترک باشند چراکه بیشترین فشار وارد شده بر آجر را جداره های داخلی ان تحمل میکنند. اجر سفال ها نباید دارای جوش باشند چراکه وجود ان هم ظاهرش را بد ونامناسب میکند و هم این گونه اجر ها مقاومت فشاری کمتری دارد.

تولیدکنندگان آجر سفال قرمز درجه یک

تولیدکنندگان آجر سفال قرمز درجه یک اجر سفال های درجه یک خصایص و ویژگی های مهمی چون جلوه ی خاص و زیبایی چشمگیر،دوام بالا،رنگ عالی و… دارد و تولید کنندگان اجر سفال قرمز درجه یک در بیشتر استان های کشور از جمله اصفهان و قزوین و… مشغول به فعالیت هستند و روزانه تعداد زیادی از این محصول را روانه بازار میکنند و به فروش میرسانند.

آجر سفال قرمز در ایران تولید بسیار بالایی دارد و این محصول نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای خارجی طرفداران زیادی دارد و به همین منظور سالانه میزان مشخصی از ان صادر میشود.، بنابراین اجر سفال قرمز و همچنین انواع دیگرش جز محصول صادراتی کشور ایران محسوب میشود.

1

  1. سلامت جداره های داخلی آجر از مهم ترین عامل کیفیتش است و جداره ها باید بدون ترک باشند چون بیشترین فشار وارد شده را آجر جداره های داخلی تحمل میکنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.