آجر نسوز صنعتی نما در کدام شهر تولید می شود؟

آجر نسوز صنعتی نما از انواع آجر های پر استفاده در ساختمان سازی می باشد .زیرا از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است .ایران کشوری است که از نظر منابع خام و متریال اولیه در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد. معمولا بیشتر شهرهای ایران در زمینه تولید آجرهای نسوز صنعتی فعالیت دارند .شمال شرق ایران قطب تولید این محصول می باشد و آجرهای تولید شده در شمال شرق ایران به دلیل نوع متریال اولیه از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار می باشند.

آجر نسوز صنعتی نما در کدام شهر تولید می شود؟

خصوصیات مرغوبترین آجر نسوز صنعتی

خصوصیات مرغوبترین آجر نسوز صنعتی روش های مختلفی برای بررسی خصوصیات مرغوب ترین آجر نسوز صنعتی وجود دارد، که به شرح زیر می باشند:

  • انجام آزمایش مقاومت فشاری: این کار جهت بررسی مقاومت آجر نسوز صنعتی به کار می رود و در واقع مقاومت آجر در برابر شکنندگی مورد سنجش قرار می گیرد.آجری می تواند در مقابل شکنندگی مقاوم باشد که از متریال اولیه با کیفیت تهیه شده باشد که مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار در کیفیت به شمار می رود.
  • آزمایش مقدار جذب آب: در این آزمایش آجر نسوز را در حالت عادی وزن می کنند و سپس آجر مورد نظر را به مدت یک روز در آب قرار می دهند و سپس دوباره وزن می کنند .سپس دو وزن اندازه گیری شده را از هم کم می کنیم و این اختلاف وزن میزان جذب آب را نشان می دهد .به طبع هرچه میزان جذب آب توسط آجر کمتر باشد این محصول از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.
  • انجام آزمایش سنجش شوره: در این آزمایش در ابتدا آجر را درون آب فرو می کنند و بعد از چند ساعت از آب خارج نموده و زیر نور خورشید قرار می دهند تا خشک شود .در صورتی که پس از خشک شدن لکه های سفید یا مشکی بر روی سطح آن مشاهده شده نشان دهنده وجود مواد قلیایی است.در صورتی که آجر نسوز شوره نزند از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد و مناسب ترین گزینه برای استفاده در نمای ساختمان است. آزمایش ضربه در این آزمایش آجر را از فاصله یک متری رها می کنند در صورتی که از این فاصله آجر دچار شکستگی شود کیفیت مطلوبی ندارد و گزینه مناسبی برای ساخت و ساز نخواهد بود.

تامین عمده آجر نسوز صنعتی نما

تامین عمده آجر نسوز صنعتی نما تامین عمده آجر نسوز صنعتی ساختمانی نما توسط مراکز تولیدی این محصول انجام می شود که پس از تولید و شناسایی بازار مصرف به صورت مستقیم و حذف واسطه این کالا را در بین خریداران عرضه می کنند.آجر نسوز درجه یک ارائه شده توسط این مراکز از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد .خریداران بسیاری را به خود اختصاص داده است و خریداران می توانند از طریق درگاه های اینترنتی نیز اقدام به خرید نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.