آجر سفالی یونولیت دار و بررسی کاربردهای مختلف به قیمت فروش عمده

فروش عمده آجر سفالی، یکی از بهترین روش های فروش این محصول است که مزیت های این روش باعث شده که مشتریان به سمت این روش فروش سوق پیدا کنند. در مورد مزیت های فروش عمده و مستقیم انواع آجر باید گفت که در این حالت با حذف واسطه های بین تولید کننده و خریدار علاوه بر اینکه از کلاهبرداری های احتمالی افراد متقلب و سودجو جلوگیری به عمل می‌آید، قیمت خرید آجر سفالی یونولیت دار برای مشتریان بسیار ارزان تر و اقتصادی تر خواهد بود که نتیجه آن یک خرید خوب و به یاد ماندنی است. شما می توانید آجرهای ذکر شده را با قیمت ارزان و مناسب از همین وب سایت اینترنتی خریداری کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

آجر سفالی یونولیت دار

صنعت ساخت و ساز نقش حیاتی در توسعه اجتماعی و اقتصادی هر کشور ایفا می کند. با این وجود، منبع مهمی برای انتشار گازهای گلخانه ای و کاهش منابع طبیعی است. تغییر در رویکرد ساخت و ساز به سمت توسعه پایدار نیاز حیاتی روز است. در پروژه های ساختمانی، آجرها به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا دارای خواص مفیدی مانند سهولت حمل و نقل، دوام بالا و هزینه کم هستند.

از بهترین آجرهای موجود در بازار فروش می توان به آجر سفالی یونولیت دار اشاره کرد. آنها تقریباً در هر نوع پروژه مهندسی عمران از جمله تجاری، صنعتی و مسکونی استفاده می شوند. ماده اولیه اولیه مورد استفاده برای ساخت آجر، خاک رس است. هر ساله تقریباً 340 میلیارد تن خاک رس در سراسر جهان برای تولید آجر مصرف می شود و در پاکستان حدود 59 میلیارد آجر در 1200 کوره آجرپزی تولید می شود.

آجر سفالی یونولیت دار

تولید آجر شامل جمع آوری، اختلاط، قالب گیری، خشک کردن و سوزاندن مواد خام در کوره های آجرپزی است. آجرها معمولاً از انواع مختلف خاک رس و مواد دیگری مانند ماسه تشکیل شده اند. خاک رس های مناسب برای تولید آجر معمولاً شامل 20-30٪ آلومینا، 50-60٪ سیلیس، 1-5٪ آهک و 5-6٪ اکسید آهن، همراه با کربنات ها و اکسیدهای مختلف در مقادیر جزئی هستند

ترکیب کانی شناسی خاک رس برای کیفیت محصول نهایی مهم است. زمانی که آجرها در دمای 800-1000 درجه سانتیگراد تولید می شوند کربنات ها منجر به تشکیل منافذ می شوند، قلیاها (نمک های Na و K) رطوبت را از جو جذب می کنند و منجر به رطوبت و شکوفه می شوند، کوارتز عمدتاً به عنوان عمل می کند. پرکننده است و شکل آجرها را حفظ می کند و خواص مکانیکی را بهبود می بخشد و اکسید آهن (هماتیت یا مگنتیت) مسئول رنگ و استحکام آجرها است. داشتن درک روشنی از انواع ضایعاتی که می توانند در تولید آجر برای جایگزینی جزئی خاک رس مورد استفاده قرار گیرند، ضروری است.

خواص آجر یونولیت دار سفالی تا حد زیادی تحت تأثیر عوامل زیر است:

  1. خواص مواد خام مورد استفاده
  2. روشهای ساخت
  3. دما

آجر سفالی یونولیت دار

بسیاری از محققین پیش‌بینی کرده‌اند که رسوبات طبیعی خاک به دلیل تولید زیاد آجرهای رسی و کاشی‌های سرامیکی در سراسر جهان در حال کاهش دائمی هستند. کشورهایی مانند پاکستان نیز به دلیل تولید مقادیر زیادی آجر در طول سال با مشکل اختلال در تعادل طبیعی خاک حاصلخیز مواجه هستند. این موضوع گاهی اوقات به دلیل عدم وجود یک سیستم مدیریت پسماند جامد کارآمدتر می شود.

کشورهای در حال توسعه با اقتصادهای در حال مبارزه به طور نامطلوبی تحت تأثیر اثرات خطرناک زباله های جامد مدیریت نشده تولید شده از فعالیت های خانگی و تجاری قرار دارند. این زباله ها یک تهدید بالقوه برای پایداری محیط زیست و سلامت انسان است. بازیافت زباله‌ها نگرانی‌های زیست‌محیطی را برطرف می‌کند و همچنین یک رویکرد اقتصادی مقرون‌به‌صرفه برای ساخت‌وساز سازگار با محیط‌زیست است. بسیاری از محققان در گذشته از بسیاری از مواد زاید دیگر استفاده کرده اند. در پاراگراف زیر، مقدمه ای کوتاه ارائه شده است.

آجر سفالی یونولیت دار

به عنوان یک مصالح ساختمانی، آجرهای سفالی صدها سال است که مورد استفاده قرار می‌گیرند و به معنای واقعی کلمه، آزمایش زمان را پس می‌دهند. قابلیت استفاده از آجر به طرق مختلف، سهولت ساخت و خواص جرمی حرارتی برتر آن، ارزش آن را برای خانه شما در نظر گرفته است.

در اینجا پنج دلیل برای استفاده از آجر سفالی یونولیت دار در خانه آورده شده است که عبارتند از:

  1. زیبایی شناسی طراحی:

گزینه های نحوه استفاده از آجر در مدت زمان کوتاهی به طور قابل توجهی گسترش یافته است. روزهایی که فقط دو رنگ آجری قرمز و زرد را انتخاب می کردید گذشته است. امروزه به معنای واقعی کلمه صدها رنگ و اندازه برای انتخاب وجود دارد. این تنوع به زیبایی به خلق طرح های منحصر به فرد و الهام بخش کمک می کند. آجر برای ایجاد ظاهری منحصر بفرد هم از نظر بیرونی و هم در داخل همه کاره است.

  1. بهره وری انرژی و آسایش حرارتی:

با توجه به اینکه حدود 39 درصد از انرژی مصرفی خانه صرف حفظ دمای مطلوب می شود، ساخت خانه ای که انرژی مورد نیاز برای گرمایش و سرمایش را از نظر صرفه جویی در هزینه و پایداری به حداقل می رساند، اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. این آجر مقاومت ایده آل و خارق العاده ای در مقابل سرما و گرمای بیرون دارد و اجازه ورود هوای بیرون به داخل ساختمان را نمی دهد.

آجر سفالی یونولیت دار

  1. دوام و حفظ بسیار بالا:

آجر سخت و دائمی است. پس از ساخت، در برابر آب و هوا و ضد پیری باقی می ماند. آجر مانند بسیاری از مواد ساخته شده توسط انسان فرسوده نمی شود و نیاز به نگهداری یا تعمیرات کمی دارد. آجرها ضد زنگ هستند، فرسایش، پوسیدگی، پوسیدگی، خم شدن یا پیچ خوردگی ندارند و برای حفظ زیبایی و دوام نیازی به رنگ یا درمان دیگری ندارند.

  1. عایق صدا:

از مشخصات بسیار خوبی که آجرهای یونولیت دار از خود بروز می دهند عایق صدا می باشد. آجر عایق صوتی عالی در برابر سر و صدای خارجی را ارائه می دهد. توده سنگین سنگ تراشی آجر سفالی برای عایق صوتی بهترین است و می تواند صدای فرکانس پایین را مسدود کند.

  1. ایده آل برای مناطق مستعد آتش سوزی:

آجر یک انتخاب ایده آل برای مناطق مستعد آتش سوزی است زیرا اساساً نسوز، غیر قابل احتراق است و بنابراین به گسترش آتش کمک نمی کند. آجرها در دمای 1200 درجه سانتیگراد در کوره پخت می شوند، به این معنی که می توانند گرمای شدید آتش را بدون تغییر ساختاری تحمل کنند. بنابراین در حالی که مبلمان، درختان و سایر مواد ساخته شده توسط انسان ممکن است در گرمای شدید آتش متلاشی شوند، اسکلت آجری خانه شما ثابت می ماند. در صورت وقوع فاجعه می توان از همین آجرها برای بازسازی استفاده کرد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.